قیمت سنسور اکسیژن اورجینال NTK ژاپن پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ با موتور TU5

0

سنسور اکسیژن اورجینال NTK ژاپن پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ با موتور TU5

سنسور اکسیژن اورجینال NTK ژاپن پژو  ۲۰۶ و ۲۰۷ با موتور TU5

وضعیت موجودی:     محدود

وضعیت موجودی طرح اصل: به تعداد محدود

برند محصول:           ان تی کی :: NTK

کیفیت محصول:        اصل ژاپن

وضعیت محصول:       اصلی (فیش سبز)

قیمت محصول :۱۷۵۰۰۰ هزار تومان

قیمت محصول در بازار: قیمت بازار این محصول بسته به نوع اصلی یا طرح بین ۱۶۰۰۰۰ تومان تا ۱۹۰۰۰۰ تومان میباشد.

آشنایی با شرکت NTK

NTK بزرگترین تولید کننده سنسور اکسیژن در جهان است. سنسور اکسیژن NTK برای حفظ بهره وری سوخت بهینه و با اتصال مستقیم مناسب

برای نصب و راه اندازی آسان توسط این شرکت تهیه و تولید میشود.

نتیجه تصویری برای قیمت سنسور اکسیژن

هر سنسور اکسیژن NTK تحت یک فرایند سه آزمونی پیچیده، از جمله عمر طولانی، درجه حرارت بالا و ضد مسمومیت، به منظور تضمین کیفیت بالا و دوام. به عنوان استاندارد تولید گازهای گلخانه ای تهیه می شود

NTK است که بیشترین توسعه فن آوری سنسور اکسیژن را برای کمک به پاک کننده ها، موتورهای کارآمد تر و سوخت کامل را انجام میدهد. از سال ۱۹۶۷ این شرکت کار خود را با تولید سیستمهای الکتذریکی خودرو آغاز کرد و پس از تحقیق و توسعه در سال ۱۹۸۲ با تولید مبدلهای کاتالیستی و سنسور اکسیژن تحول دیگری در کار خود آغاز کرده و در سال ۱۹۸۷ به قطب بزرگ تولید کننده سنسور اکسیژن تبدیل گشته است و تقریبا تمام کمپانی های بزرگ تولید کننده خودرو در جهان سنسور اکسیژن محصولات خودرو از این کارخانه تامین میکنند.

miyanojo_mood_980x170

وضعیت سنسور اکسیژن خودرو ها در ایران

از سال ۱۳۸۵ به بعد تمام کامپیوترهای پژو۲۰۶ تبدیل به مارک valeo یا معروف به کامپیوتر شیاری یا j34 شده است و با توجه به حساسیت بسیار بالای این ecu ، تنها سنسور اکسیژنی که بر روی این مدل کامپیوتر (ecu) جوابگو است سنسور اکسیژن اصلی NTK ژاپن می باشد که مورد تایید شرکت پژو فرانسه و شرکت ایران خودرو می باشد. البته که برند والئو خود برند معتبر و مطرحی میباشد اما پر واضح است که تمام برندهای مطرح هم در تمام حوزه ها نمیتوانند موفق عمل کنند.
سیم اکسیژن NTK تاثیر مستقیمی بر روی مصرف سوخت خودرو و یا ریپ زدن یا کپ کردن موتور و دلایل مشابه دارد. البته سنسور اکسیژن NTK قابل استفاده بر روی تمامی مدل های پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ و مدل های پایینتر نیز می باشد که در صورت پایین بودن مدل خودرو (یعنی مدل خودرو پایینتر از سال ۱۳۸۵ ،که ecu خودرو مارک بوش است) شما می توانید از سنسور اکسیژن بوش استفاده نمایید که البته لزوما نیازی به استفاده از سنسور اکسیژن بوش نمی باشد و به علت کیفیت بالاتر سنسور اکسیژن NTK می توان از این سنسور استفاده نمود ولی در مدل های سال ۱۳۸۵ به بعد حتما باید از سنسور اکسیژن NTK استفاده نمود.
متاسفانه نمونه چینی سنسور اکسیژن NTK با قیمت پایینتر در بازار موجود می باشد که طول عمر کوتاهتری نسبت به سنسور اکسیژن اصلی دارد و مصرف سوخت خودرو را بالا برده و کارکرد موتور را مختل می نماید و به اصطلاح موتور دچار ریپ زدن یا کپ کردن می شود و شما مجبور خواهید شد بابت این قطعه هزینه مجدد قطعه و تعمیر انجام دهید.
با توجه به تنوع بسیار زیاد برندهای مختلف و تقلبی که شباهت بسیار زیادی با قطعه اصلی دارند باید در خرید این قطعه توجه بیشتری نمود.
sensor ntk25-500x500

نحوه شناسایی سنسور اکسیژن اورجینال NTK ژاپن:

سنسور اکسیژن NTK در کشورهای مختلفی تولید می‌شود که هرجند این محصولات تحت لیسانس و تکنولوژی ژاپن تولید می‌شوند اما نحوه مدیریت این شرکت‌ها در فرایند تولید تاثیرات مهمی بر روی کیفیت تولیداتشان دارد و در واقع می‌توان گفت فروش محصولات غیر ژاپنی تنها به دلیل عدم توانایی مصرف کنندگان در شناسایی سنسور اکسیژن NTK محصول ژاپنی رونق دارد که متاسفانه آسیب این عدم آشنایی را تنها مصرف کننده نهایی خواهد خورد و فروشندگان نیز تنها به سود خود فکر می‌کنند،

تصویر جعبه سنسور اکسیژن اورجینال NTK :

به جعبه این محصول دقت نمائید، البته که تقلبی این محصول هم دقیقا مانند اصلی آن بسته بندی شده، و بهترین راه آن به نظر کارشناسان و خبرگان بستگی دارد. لذا مکانیکها که همه روزه با این قطعات برخورد دارند و در سود این محصول ذینفع نیستند تواناترین شناسایی کننده این قطعه  و با صلاحیت تر نسبت به مصرف کننده میباشند.

images

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.