قیمت و مشخصات لنت جلو پژو ۲۰۶ تیپ۵ والئو اصلی فرانسوی

0

لنت جلو پژو ۲۰۶ تیپ۵ والئو اصلی فرانسوی

مشخصات لنت جلو پژو ۲۰۶ تیپ۵  والئو اصلی فرانسوی

برند محصول:           والئو :: Valeo

کیفیت محصول:        اصل فرانسه

وضعیت محصول:       با هولوگرام و تائید هرینگتون

قیمت محصول : ۶۵۰۰۰ هزار تومان

* لنت جلو پژو ۲۰۶ تیپ۵ والئو اصلی فرانسوی بوده و با فاکتور مهر شده ضمانت اصالت برای مشتریان ارسال می‌شود.

آشنایی با والئو:

والئو، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات یدکی اتومبیل در فرانسه است.

شرکت والئو در سال ۱۹۲۳ با نام The Société Anonyme Française du Ferodo در سنت کوئین، حوالی پاریس تاسیس گشت. در سال‌های نخست اقدام به تولید لنت ترمز تحت لیسانس و نظارت شرکت فرودو انگلستان آغاز بکار کرد. بعد از آنکه مورد استقبال مشتریان قرار گرفتن و ایجاد تنوع در محصولات از سال ۱۹۶۰ اقدام به تولید سیستم‌های ترمز و در طی دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ تولیدات خود را در زمینه سیستم‌های حرارتی، الکتریکی و روشنایی گسترش داد. در ماه مه سال ۱۹۸۰ این شرکت نام خود را به والئو به معنی ” من هستم ” تغییر نام داد.

والئو یکی از معتبرترین مراکز تولید قطعات خودرو میباشد که دائما در تلاش برای بهبود کیفیت قطعات و افزایش رضایت مشتریان گام بر میدارد و طیف وسیعی از محصولات را برای مصرف کنندگان جهانی در دست تولید دارد. لنت جلو پژو ۲۰۶ تیپ۵ نیز یکی از محصولات تولید شده در کارخانجات کشوره فرانسه است که با هولوگرام تائید هرینگتون ارائه میشود. دارندگان خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که نیاز به تعویض لنت خودرو خود را دارند میتوانند محصولات اصلی و با کیفیت بسیار بالای والئو را برای خودرو خود انتخاب نموده و از کیفیت و رضایت بیشتری در هنگام رانندگی با خودرو خود بهره مند شوند.

اطلاعات بیشتر در مورد لنت جلو پژو ۲۰۶ تیپ۵ والئو :

وزن محصول: ۱,۱۴ کیلوگرم

طول سیم: ۱۹۰ میلیمتر

ابعاد محصول: ۳۱*۹۵*۴۹ میلیمتر

شماره مدل محصول: ۲۱۲۰۹

ضخامت: ۱۸,۶ میلیمتر

هشدار تماس: سیمی

سیستم ترمز: لوکاس

محور مورد استفاده: محور جلو

شامل مدل های تولید شده از سال: ۱۹۹۰ میلادی

 

ویژگیهای لنت ترمز پژو ۲۰۶ تیپ۵ والئو اصلی فرانسوی

  • استفاده از فرمولاسیون و تکنولوژی پیشرفته
  • ترمزگیری سریع و به موقع متناسب با شتاب خودرو و وضعیت جاده
  • عمر مفیدطولانی
  • سازگار با محیط زیست
  • عدم خوردگی دیسک چرخ
  • مقاوم دردشوارترین شرایط اقلیمی
  • بدون صدا و شیشه شدن
  • دارای OE یا تضمین کیفیت و استاندارد اتحادیه اروپا و بالاترین استاندارد های جهانی

 

انواع لنت:

لنت ترمزهای سرامیکی:

لنت ترمزهای سرامیکی نیروی متوقف کننده زیادی دارند، دیر ساییده می‌شوند و بسیار سبک هستند. این لنت ها برای خودروهای مسابقه‌ای بسیار مناسبند. ولی مشکل لنت ترمزهای سرامیکی این است که بسیار گران هستند. لنت های سرامیکی از الیاف سرامیک، ماده پرکننده و مواد چسباننده ساخته شده‌اند. البته مقدار کمی الیاف مس هم در آن ها به کار رفته است. به خاطر این که در ساخت این گونه لنت ها بیشتر از سرامیک استفاده شده است، گرما را خیلی خوب پراکنده و دفع می‌کنند. این امر باعث می‌شود عملکرد ترمز حتی پس از ترمزهای شدید و مکرر هم بالا باشد. همچنین این ترمزها با استفاده زیاد، ساییده نمی‌شوند و این بدان معناست که در مقایسه با انواع دیگر لنت، غبار کمتری تولید می‌کنند. غباری که این لنت ها تولید می‌کنند دارای رنگ روشن‌تری است و به چرخ هم نمی‌چسبد. با همه این حرف ها، لنت های سرامیکی به خاطر قیمت بالایشان در وسایل نقلیه معمولی استفاده نمی‌شوند. خودروهای مسابقه‌ای که معمولاً با سرعت زیاد رانده می‌شوند، می‌توانند از لنت های سرامیکی استفاده کنند، سایر خودروها هم با انواع دیگر لنت به خوبی کار می‌کنند. برای بیشتر راننده‌ها عملکرد بالای لنت های سرامیکی به قیمت بالای آن ها نمی‌ارزد.

 

لنت ترمزهای فلزی:

امروزه بیشتر خودروها از لنت های فلزی استفاده می‌کنند. بر خلاف تصور شما، این گونه لنت ها فقط یک تکه فلز نیستند. این لنت ها معمولاً از آهن، مس، فولاد و گرافیت ساخته می‌شوند. این مواد همگی با هم مخلوط شده و به هم می‌چسبند تا شکل لنت را به خود بگیرند. دلیل این که لنت های فلزی این قدر متداول هستند ساده است: این لنت ها ارزان و بادوام هستند، عملکرد بالایی دارند و گرمای ناشی از اصطکاک با سطح روتور را خوب منتقل و دفع می‌کنند. تنها عیب لنت های فلزی این است که سنگین هستند و بر روی مصرف سوخت خودرو کمی تأثیر منفی می‌گذارند. لنت های فلزی، باز هم به خاطر وزن زیادشان، برای استفاده در خودروهای مسابقه‌ای گزینه مناسبی نیستند. چون این لنت ها از فلز ساخته شده‌اند بسیار سخت هستند و همین امر هم باعث می‌شود بادوام باشند. از آن جایی که هیچ نرمی و لطافتی در لنت های فلزی وجود ندارد، بیشتر از انواع دیگر باعث خوردگی روتور می‌شوند. لنت های فلزی خودشان خوب و سالم می‌مانند ولی اغلب دوام قسمت های دیگر سیستم ترمز را پایین می‌آورند. گفتنی است که لنت های فلزی وقتی داغ می‌شوند بهتر کار می‌کنند. وقتی خودرویی که لنت ترمز فلزی دارد در یک روز سرد حرکت می‌کند، پس از ترمز گرفتن مسافت بیشتری طی می‌کند تا متوقف بشود.

نحوه شناسایی لنت والئو اصلی فرانسوی:

لنت والئو در کشورهای مختلفی تولید می‌شود که هرجند این محصولات تحت لیسانس و تکنولوژی فرانسه تولید می‌شوند اما نحوه مدیریت این شرکت‌ها در فرایند تولید تاثیرات مهمی بر روی کیفیت تولیداتشان دارد و در واقع می‌توان گفت فروش محصولات غیر فرانسوی تنها به دلیل عدم تواناییمصرف کنندگان لنت والئو در شناسایی محصول فرانسوی رونق دارد که متاسفانه آسیب این عدم آشنایی را تنها مصرف کننده نهایی خواهد خورد و فروشندگان نیز تنها به سود خود فکر می‌کنند،  ما در این بخش قصد داریم یکی از راه‌های اصلی شناسایی لنت والئو فرانسه را از محصول لنت والئو سایر کشورها توضیح دهیم، به ادامه مطلب توجه نمائید:

هرینگتون یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه پخش قطعات خودرو در خاور میانه می‌باشد که در واقع مهمترین و اصلی‌ترین مرجع تامین لنت والئو نیز می‌باشد، این شرکت بر روی محصولاتی که اقدام به پخش آن می‌نماید یک هلوگرام فوق امنیتی قرار داده است که شمایل آن بیضوی بوده و نام هرینگتون بر روی آن هک شده است، انواع مختلف لنت که وارد کشور می‌شود خارج از این کانال بوده و اصالت آن قابل تائید نیست، اما باز هم این راه به تنهایی برای شناسایی لنت والئو فرانسه کافی نیست اما شرطی لازم می‌باشد. باز هم بیان مینمائیم که این راه نیز تنها راه شناسایی اصلی از فرعی نبوده چرا که برخی از سودجویان اقدام به تولید هلوگرام هرینگتون نموده اند که البته این مورد را افراد خبره به خوبی تشخیص می‌دهند و یکی دیگر از راه‌های شناسایی اصلی از فرعی نیز نحوه پلمب محصول تولیدی هر کارخانه است که نحوه پلمب لنت والئو تولید شده در کشور فرانسه با سایر کشورها کمی تفاوت دارد.

لازم به توضیح است که این راه‌ها شما را صد در صد در شناسایی لنت والئو اصل فرانسه کمک نخواهد نمود، چراکه این موارد را تنها افراد خبره و کسانی که دائما با این محصولات سر و کار دارند می‌توانند تشخیص دهند. شما این موارد را در نظر داشته باشید و تنها از افراد معتبر و مطمئن این محصول را خرید نمائید.

به تصویر جعبه و هالوگرام تائید دقت نمایید:

لنت جلو پژو والئو

تصویر مرتبط
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.