۵ شاسی‌بلند برتر نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ + عکس

0

۵ شاسی‌بلند برتر نمایشگاه ژنو +عکس

ولار به گواه آزمون‌هایی که گذرانده، آیرودینامیک‌ترین رنجرووری است که تاکنون تولید شده است و برای رسیدن به این هدف، تغییرات زیادی بر جزئی‌ترین بخش‌های بدنه مثل جلوپنجره و سپر اعمال شده است.

شاسی‌بلندها هر روز محبوب‌تر می‌شوند. ظاهر بلند، تسلط بیشتر و احتمالا قدرت آنها در ترکیب با ویژگی‌های آفرودی می‌تواند برای مشتریان جذاب‌تر باشد. نمایشگاه ژنو نیز پر است از شاسی بلندهایی که برای رقابت با یکدیگر دور هم جمع شده‌اند.

تنوع و شمار این خودروها آنقدر زیاد است که انتخاب برترین‌ها را با مشکل مواجه کرده است. اما در این میان برخی از بلند قامتان دنیای خودرو جذاب‌تر ظاهر شده و توجه کارشناسان را به خود جلب کرده‌اند تا بتوان به عنوان برترین‌‌ها را به آنها بخشید.

 مرسدس میباخ g650 یکی از این برترین‌هاست. ۳۸ سال پیش اولین نمونه‌های کلاس G مرسدس ساخته شد. اینک در آستانه ۴۰ سالگی این خودرو، به بلوغ واقعی خود رسیده و کامل‌تر از همیشه خودنمایی می‌کند. این خودروی آفرودی بیش از آنکه به دلیل قابلیت‌های آفرودیش در نمایشگاه ژنو چشم‌گیر ظاهر شود، به دلیل ویژگی‌های لوکسش توجهات را به خود جلب کرده است.

5 شاسی‌بلند برتر نمایشگاه ژنو

مرسدس AMG یک موتور غول پیکر بیوتوربو ۶ لیتری V12 را برای این خودرو ارائه می‌دهد. موتوری که می‌تواند با گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن‌متر، قدرتی معادل ۶۲۱ اسب بخار تولید کند. ترکیب تکنیک فنی AMG، تجملات می‌باخ در مجموعه‌ای به نام مرسدس احتمالا ما را با شاهکار قرن مواجه خواهد کرد.

سیتروئن سی ایرکراس

5 شاسی‌بلند برتر نمایشگاه ژنو (+عکس)

این خودروی سیتروئن ظاهری عجیب و غریب ندارد. چندان نیز متعلق به آینده نیست. بیشتر راحت و کاربردی به نظر می رسد. پوشش‌های پلاستیکی روی گلگیر و دور چرخ‌ها و همچنین پنل‌های کار شده در قسمت پایین درها یک وجهه مستحکم به نمای کلی خودرو بخشیده اما درهایی که روبروی هم باز می‌شوند و استفاده از دوربین به جای آینه یادآوری می‌کنند که این خودرو هنوز یک کانسپت است.

ولوو CX60

5 شاسی‌بلند برتر نمایشگاه ژنو

طبق ادعای این خودروساز، نسل دوم XC60 به فهرست کاملی از فناوری‌های نوین و هوشمند مثل کمکی فرمان و سامانه حفظ امنیت در شهر مجهز گردیده و یکی از ایمن‌ترین خودروهای تولیدشده در جهان است. از اعضای فهرست مذکور می‌توان به سامانه‌ای اشاره کرد که با تکیه بر کمکی فرمان، نمی‌گذارد خودرو از جلو به کسی یا چیزی برخورد کند. سامانه تشخیص نقاط کور هم با کنترل خودکار فرمان، خطر رخداد تصادفاتِ حین تغییر خط حرکت را کاهش می‌دهد.

رنج روور ولار

5 شاسی‌بلند برتر نمایشگاه ژنو (+عکس)

ولار به گواه آزمون‌هایی که گذرانده، آیرودینامیک‌ترین رنجرووری است که تاکنون تولید شده است و برای رسیدن به این هدف، تغییرات زیادی بر جزئی‌ترین بخش‌های بدنه مثل جلوپنجره و سپر اعمال شده است تا نه‌تنها مقاومت در برابر هوا را به حداقل ممکن برسد، بلکه زیبایی اصیل این خودرو هم حفظ شود. از دیگر نکات مهم در بدنه‌ی ولار، فضای صندوق عقب ۵۵۸ لیتری آن است که در کلاس خود و در مقایسه با رقبا مثل مرسدس GLC چیزی کم‌ ندارد. کابینی جادار و راحت نیز از ویژگی‌های جالب خودرو است. این خودرو همچنین توانایی بوکسل کردن تریلرهایی به وزن ۲۵۰۰ کیلوگرم را خواهد داشت.

کانسپت آئودی Q8 اسپورت

5 شاسی‌بلند برتر نمایشگاه ژنو

خودروی Q8 اسپرت می‌تواند با تکیه بر این ارقام و نیز جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار و سامانه چهار چرخ محرک، ظرف مدت ۴.۷ ثانیه از حالت سکون به مرز یکصد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرده و تا سقف ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت پیش برود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.