فروش ۳۰۰ دستگاه خودروی شرکت سایپا از طریق مزایده

6

فروش ۳۰۰ خودرو سایپا از طریق مزایده

فروش ۳۰۰ خودرو سایپا از طریق مزایده

ممتازنیوز: شرکت سایپا تعداد ۳۰۰ دستگاه از انواع خودروهای دست دوم خود را از طریق برگزاری مزایده به فروش می رساند. بازدید از این خودروها و دریافت اسناد شرکت در مناقصه از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۴ در محل پارکینگ شیرازی واقع در کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص کرج روبروی شرکت سایپا خیابان ۵۲ نرسیده به اداره تحویل سایپا انجام خواهد شد.

بازدید از این خودروها و دریافت اسناد شرکت در مناقصه از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۴ در محل پارکینگ شیرازی واقع در کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص کرج روبروی شرکت سایپا خیابان ۵۲ نرسیده به اداره تحویل سایپا انجام خواهد شد.
فیش بانکی به مبلغ ۶ میلیون ریال برای هر دستگاه خودرو به حساب شماره ۱۰۱۰۹۴ نزد بانک سپه شعبه سایپا کد ۱۱۰۲ قابل پرداخت در کلیه شعب بانک سپه و کپی کارت ملی جهت شرکت در مزایده الزامی است.
بر اساس این گزارش استرداد سپرده برنده نشدگان از طریق حساب های بانکی ملت، تجارت، سپه، ملی، صادرات، پارسیان و پاسارگاد بوده ارائه کپی از صفحه اول دفترچه حساب جهت احراز هویت صاحب حساب ضروریست.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مزایده می توانند به پایگاه اینترنتی www.saipagroup.net بخش اطلاعیه ها و مزایده ها مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
6 نظرات
  1. سوالات آزمون آیین نامه می گوید

    خیلی عالی و ممنون

  2. مزایده می گوید

    لطفا اطلاعات کاملتری در مورد این مزایده
    قرار دهید

  3. مزایده می گوید

    ممنون از اطلاعات مزایده ای که قرار دادید

  4. مزایده می گوید

    لطفا اطلاعات کامل تری در
    این مورد قرار دهید

  5. مزایده می گوید

    خیلی خوب بود ممنون

  6. علی می گوید

    هوندا پراید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.