محصولات رنو فرانسه در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ + تصاویر

0

رنو و خودروهایی که به ژنو آورد + عکس

رنو در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ اگرچه مدل جدید خاصی را معرفی نکرده بود اما غرفه ی نسبتا پرباری داشت و بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کرد. یکی از مدل هایی که در این غرفه بازدیدکنندگان را به سمت خود می کشاند خودروی کراس اوور کامپکت کادجار (یا به قولی قاجار) بود که خودرویی بسیار شبیه به رنو کپچر خودمان است با ابعادی کمی بزرگتر. رنو کادجار که اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد از نظر فنی نیز تشابهات زیادی با مدل کپچر دارد و در مدل بنزینی خود از همان موتور ۱.۲ لیتری توربو به قدرت ۱۱۷ اسب بخار و گشتاور ۲۰۵ نیوتون متری سود می برد. رنو کادجار را می توان در نسخه ی چهارچرخ محرک نیز سفارش داد.

رنو آلاسکان

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2016/09/2017-renault-alaskan-2.jpg

خودروی دیگر مدل پیکاپ آلاسکان بود که سال گذشته معرفی شد و امید زیادی به موفقیت آن در بازار می رود. این پیکاپ چهارچرخ محرک به موتور ۲.۳ لیتری دیزلی با دو خروجی ۱۶۰ و ۱۹۰ اسب بخاری و موتور ۲.۵ لیتری بنزینی با خروجی ۱۶۰ اسب بخار مجهز است و می توان آن را با گیربکس شش دنده ی دستی و یا ۷ دنده ی خودکار خریداری کرد. همچنین امکان خریداری این خودرو به صورت تک دیفرانسیل نیز وجود دارد.

رنو زویی

https://arvandplak.ir/wp-content/uploads/2016/11/%D8%B1%D9%86%D9%88-%D8%B2%D9%88%DB%8C%DB%8C-EV-2017-5.jpg

دو مدل خودروی برقی نیز توسط رنو به نمایش گذاشته شده بودند که شامل مدل های زویی و توییزی می شدند. البته یک نسخه ی اسپرت شده از زویی نیز در غرفه ی رنو وجود داشت. این دو خودروی تمام برقی اخیرا در نمایشگاه خودروی تهران نیز در غرفه ی رنو حضور داشتند و گزینه های بسیار مناسبی برای استفاده ی درون شهره هستند به خصوص اینکه آلایندگی آنها صفر است.

Trezor

Trezor

دو مدل نیز که نمایانگر تکنولوژی های جدید و آینده بودند در غرفه ی رنو پارک شده بودند که یکی از آنها خودروی فرمولا الکتریکی رنو و دیگری خودروی مفهومی Trezor بود. خودروی مفهومی ترزور یک خودروی سوپر اسپرت کاملا الکتریکی است که قوای فنی آن اشتراکات زیادی با خودروهای فرومولا E دارد. این خودرو کانسپت دارای ۳۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتون متر گشتاور است و می تواند در کمتر از ۴ ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به صفر برساند. در ادامه میتوانید در گالری تصاویر، عکس های مربوط به غرفه ی رنو در نمایشگاه خدروی ژنو را تماشا کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.