مگان جدید با موتور توربو + قیمت و مشخصات و عکس

0

مگان جدید با موتور توربو

نسخه‌های لیمیتدد جدید مگان نیز بخشی از ارتقاء های برند رنو است. نمای خارجی در این خودروها تغییر کرده و خودرو به چرخ‌های ۱۷ اینچی با آلیاژهای مشکی مجهز شده است.

 اصولا در برابر نام موتورهای توربو، اعداد کوچکتری نسبت به دیگر موتورها نوشته می‌شود و این مسئله پیش از هر چیزی ذهن را به یاد کم‌توانی خودرو می‌اندازد. شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که با شنیدن نام یک موتور ۱۲۰۰ سی‌سی توربو برای خرید خودروی مورد علاقه‌تان دو دل شوید. اما توربوها با عملکرد خاص خودشان در حال جا گرفتن در موتور خودروها هستند و به زودی خودشان را در دل مشتریان جا خواهند کرد.

رنو قصد دارد تا از رقابتی ماندن دو مدل کجار و مگان خود در بازار پر تلاطم امروز مطمئن شود و به همین دلیل از ارتقاء مجدد آن سخن گفته است.

https://www.sakhtafzarmag.com/media/k2/items/cache/13d7e835306a22cabb26fc24b0e3cc68_XL.jpg
در حال حاضر مدل‌های ارتقاء یافته این خودرو در فرانسه موجود هستند و دیگر بازارهای اروپایی نیز به زودی ازاین مدلها بهره‌مند می‌شوند. البته شاید انتقال این خودروها به دیگر کشورهای جهان زمان‌بر باشد.

شاسی‌بلندهای کجار رنو، به موتورهای بنزینی TCe انرژی مجهز شده‌اند. این موتورها با گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر قدرتی معادل ۱۶۳ اسب‌بخار تولید می‌کنند. این موتورها با یک گیربکس دستی ۶ سرعته هماهنگ خواهند شد.

 https://www.takhtegaz.com/sites/default/files/megane-gt-azul-trasera.322929.jpg

این خودروسازی اعلام کرده است که خودروهایش در مدل بلک ادیشن ارائه خواهد شد و قیمت پایه آن حدود ۳۰ هزار دلار خواهد بود.

مگان جدید با موتور توربو می آید (+عکس)

نسخه‌های لیمیتدد جدید مگان نیز بخشی از ارتقاء های برند رنو  است. نمای خارجی در این خودروها تغییر کرده و خودرو به چرخ‌های ۱۷ اینچی با آلیاژهای مشکی مجهز شده است. تغییر ظاهر آینه‌های جانبی و استفاده از نوار کرومی به میزان محدود در نمای پشت از جمله این تغییرات در مگان است.

مگان جدید با موتور توربو می آید (+عکس)
از جمله ارتقاءهای فضای داخلی استفاده از سامانه اطلاعات و سرگرمی R   لینک و صفحه نمایش ۷ اینچی است. ترمزهای الکترونیکی پارک و آینه‌های تاشوی الکتریکی از دیگر ارتقاء های این خودروهای کامپکت محسوب می شود.
مگان جدید با موتور توربو می آید (+عکس)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.