تولید ام جی ۳۶۰ در کارخانه تبریز آذویکو + قیمت و مشخصات

1

تولید ام جی ۳۶۰ در ایران

ام‌جی ۳۶۰ به عنوان یک سدان در بازار ایران شناخته می‌شود که بهار امسال فروش آن آغاز شده و چندی بعد برای صادرات به کشورهای بازار هدف ام جی و سایک می‌روند.

http://www.khodrobank.com/Reviews/37896_MG-Pars-Motor-30.jpg

چندی پیش اتفاقی افتاد که رسانه‌های داخلی اصلا به آن نپرداختند. بالاخره ام جی پارس موتور در کارخانه تبریز آذویکو مونتاژ اولین ام جی ها را در ایران آغاز کرد. تابستان امسال بود که رسانه‌های داخلی از خط تولید ام جی در ایران بازدید کردند و حدود سه ماه پیش اولین تست و بررسی ام جی ۳۶۰ در ایران انجام شد. حال با گذشت چند ماه خبرها حاکی از آن است که مونتاژ ام جی ۳۶۰ با قدرت بیشتری در ایران آغاز شده و به مرحله تولید انبوه رسیده است .

http://www.donyayekhodro.com/wp-content/uploads/0w9yj7uved7ppgyhaw7.jpg

ام‌جی ۳۶۰ یا سایک روو ۳۶۰ را می‌توان نسخه ارتقا یافته ام جی ۳۵۰ دانست. این خودرو از نظر طراحی به روز شده است و حالتی جدید در بدنه دارد. از نظر بسیاری پارامترهای طراحی و فنی، ۳۶۰ به ام جی جی تی شباهت زیادی دارد.

این خودرو با موتور ۱٫۵ لیتری به بازار ایران می‌آید و احتمالا با تنفس طبیعی ۱۰۷ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. برخی شنیده ها حاکی از آن است که مدل ۱۵۰ اسب بخار با گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر نیز به خط مونتاژ صنعت خودرو آذربایجان می‌آید.

ولی نمونه هایی که تا به امروز مورد تست و بررسی قرار گرفته‌اند و از طرفی در نمایشگاه تبریز رونمایی شده، نسخه تنفس طبیعی و به گیربکس چهار دنده اتوماتیک در نسخه فول مجهز است. این خودرو از نظر سطح کیفی در شرایط خوب و مساعدی قرار دارد. ولی با توجه به شباهت پلت‌فرم و مشخصات فنی به MG GT و MG350، نمی توان در ابتدا توقع فروش بالا را از این محصول در بازار جهانی داشت.

http://pardiskhodro.com/upload/company50/1060989/28365674.jpg

با اینکه سایت به عنوان ششمین خودروساز برتر جهان شناخته می‌شود، ولی برای ام جی ۳۶۰ در بازار جهانی اتفاق خاصی نیفتاده است و گویا برنامه اصلی این خودرو از ایران آغاز می‌شود. طراحی ام‌جی ۳۶۰ می‌تواند افراد زیادی را جذب این خودرو کند. البته امکانات به نسبت مناسب هم تا حدی رضایت مشتریان را به ارمغان می‌آورد.

کیفیت سواری خوب و سابقه استهلاک کم ام جی ۳۵۰ هم می‌تواند کمک شایانی به فروش این خودرو کند. ولی از طرفی خرید خودرو از یک شرکت نوپا در بازار ایران، برای بسیاری ریسک به حساب می‌آید.

http://cdn.gsm.ir/static/files/image/2016/10/9/roewe_360_4.jpg

همچنین آن چنان برنامه‌های این شرکت مشخص نیست که مشتریان را تا زمان عرضه محصول خود منتظر نگه دارد. ولی می‌توان این طور نتیجه گیری کرد که قیمتی در محدوده ۶۰ میلیون تومان برای نسخه ۱۰۷ اسب بخار و ۶۵ میلیون تومان برای مدل توربو ۱۵۰اسب بخار می‌تواند مشتریان زیادی را از جمله جوانان به سمت این محصول بکشاند. البته قضاوت در مورد قیمت دقیق این خودرو زود است و باید منتظر ماند و دید ام جی پارس چه قیمتی را برای MG360 اعلام می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. sina می گوید

    دوستان لطفا مجددا گول ام جی رو نخورید بنده ام جی داشتم و خدمات ‍‍پس از فروشش پوستمو کند و با کلی ضرر که فروختم خدارم شکر کردم اینکه ام جی ماشین خوبیه شکی نیست اما مطمنا خدمات پس از فروشش که همون وابسته به مدیاس بازم افتضاح و صاحبانش آرزوی نجات از دست اونو خواهند داشت با قیمت بسیار پایین. پس خواهشا مواظب پولتون باشید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.