رونمایی بی‌سر و صدا از میتسوبیشی لنسر در مدل ۲۰۱۸

0

رونمایی بی‌سر و صدا از میتسوبیشی لنسر در مدل ۲۰۱۸

میتسوبیشی گرند لنسر آرام و بی‌سروصدا در تایوان رونمایی شد؛ خودرویی که احتمالا به غیر از آسیا در بازار دیگری فروخته نمی‌شود.

میتسوبیشی لنسر 2018

میتسوبیشی لنسر، که هم‌اکنون به عنوان مدل ۲۰۱۷ در بازار جهانی حضور دارد، در تابستان امسال و به‌صورت دقیق‌تر در اوت ۲۰۱۷، تولید و عرضه آن در اروپا و آمریکا متوقف می‌شود تا از این به بعد لنسر فقط در بازارهای آسیایی به زندگی‌اش ادامه دهد. میتسوبیشی در هفته گذشته، نسل جدید لنسر را در تایوان رونمایی کرد، البته با نامی جدید: میتسوبیشی گرند لنسر.

میتسوبیشی لنسر 2018

طراحی رادیکالی گرند لنسر با همکاری کمپانی تایوانی CMC و استودیو طراحی پنین‌فارینا شانگهای انجام شده است. گرند لنسر در پلتفرم، تفاوتی با لنسر ۲۰۱۷ ندارد، اما در ظاهر کاملا متحول شده است. قسمت جلویی خودرو، به‌خصوص جلوپنجره Dynamic Shield آن، شباهت زیادی به اوتلندر ۲۰۱۷ دارد، اما قسمت انتهایی آن مشابه سایر محصولات میتسوبیشی نیست.

میتسوبیشی لنسر 2018

درون کابین گرند لنسر با داشبورد جدیدی روبرو می‌شوید؛ با اینکه کنسول مرکزی تغییر کرده، مهم‌ترین نکته کابین استفاده بیشتر از روکش‌های نقره‌ای رنگ است تا حس لوکسی بیشتر به سرنشینانش القا کند! تغییر تریم درب‌ها، رینگ‌های ۱۸ اینچی جدید، صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی و همچنین مانیتور ۸ اینچی لمسی از دیگر ویژگی‌های جدید گرند لنسر است. هنوز اطلاعات بیشتری از امکانات استاندارد و آپشن‌های این خودرو منتشر نشده است.

میتسوبیشی لنسر 2018

میتسوبیشی لنسر 2018

برای پیشرانه نیز میتسوبیشی فعلا انجین ۱.۸ لیتری برای گرند لنسر درنظرگرفته است. این انجین ۱۳۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۷۶ نیوتن‌متر گشتاور دارد و از آنجایی که فقط با گیربکس CVT (با پدال شیفتر سفارشی) به دست مشتریان می‌رسد، مصرف ترکیبی آن بیشتر ۶.۳ لیتر نخواهد بود. گرند لنسر به عنوان مدل ۲۰۱۸ از اواسط ۲۰۱۷ راهی بازار تایوان، مالزی، چین (با نام اختصاصی Lancer EX) و برخی بازارهای آسیایی دیگر می‌شود.

میتسوبیشی لنسر 2018

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.