رونمایی از برابوس نسخه Rocket 900 مرسدس میباخ + مشخصات

0

برابوس از نسخه راکت ۹۰۰ مرسدس میباخ رونمایی کرد

برابوس از نسخه راکت 900 مرسدس میباخ رونمایی کرد

برابوس از نسخه‌ی به‌روز شده‌ی مرسدس میباخ S600 رونمایی کرد. این سوپر سالن اشرافی و فوق لوکس که Rocket 900 نام دارد، قدرت خارق‌العاده‌ای در اختیار راننده قرار می‌دهد.

در عصر حاضر واژه‌ی سوپر-سالن، هیچ‌گاه تا به این اندازه تنوع و گوناگونی را در بر نگرفته بود؛ چرا که اکنون می‌توان وجود آپشن‌های فوق لوکس و همچنین عملکرد و قدرت فوق‌العاده را در قالب یک محصول تجربه کرد.

برابوس Rocket 900 خودرویی مبتنی بر مرسدس میباخ S600 است و برابوس با آن افرادی را هدف قرار داده که با دیدن خودروی Mulsanne Speed بنتلی با خود می‌گویند: «من تابه‌حال در عمرم چنین خودرویی ندیده‌ام.»

برابوس Rocket 900 مرسدس میباخ

اجازه بدهید کمی جدی باشیم. این خودرو دارای قدرت خارق‌العاده‌ای است و از آنجایی‌ که این برابوس نام Rocket 900 را برای آن برگزیده است، تقریباً می‌توان بازار هدف آن را پیش‌بینی کرد.

پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر توربو با ۸۸۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۰۰ نیوتون‌متر گشتاور، راکت ۹۰۰ را در ۳.۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. حداکثر سرعت این خودرو ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

وجه تمایز ظاهری برابوس Rocket 900 با نسخه‌ی معمولی میباخ، سپر جلوی جدید، جلوپنجره‌ی سفارشی، سپر عقب جدید همراه با دیفیوزر یکپارچه، چرخ‌های ۲۱ اینچی و تودوزی لذت‌بخش دو رنگ تمام چرمی است.

برابوس Rocket 900 مرسدس میباخ

قیمت این مدل تقویت‌شده تقریباً ۵۳۶ هزار دلار است. مجدداً می‌گوییم، باوجود کلمه‌ی Rocket در کنار اسم این خودرو، نمی‌توان انتظار شنیدن یک قیمت معقول از کمپانی برابوس داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.