فرناندو آلونسو، محبوب‌ترین راننده مسابقات فرمول یک

0

فرناندو آلونسو، محبوب‌ترین راننده مسابقات فرمول یک

فرناندو آلونسو در تازه‌ترین نظرسنجی وب‌سایت Motorsport، از سوی هواداران خود به‌عنوان محبوب‌ترین راننده‌ی مسابقات فرمول یک شناخته شده است.

تنها پس از گذشت ۷۲ ساعت از آغاز نظرسنجی جهانی وب‌سایت Motorsport، بیش از ۵۰ هزار علاقه‌مند مسابقات فرمول یک در آن شرکت کردند. بر اساس رأی هواداران تا به این لحظه فرناندو آلونسو با سه پله صعود نسبت به سال ۲۰۱۵، به جایگاه اول این نظرسنجی رسیده است. محبوبیت آلونسو در دو سال گذشته برخلاف وجود مشکلات او با تیم مک‌لارن-هوندا، یک‌سوم افزایش یافته است.

با این حال لوئیس همیلتون، قهرمان سه دوره از این مسابقات، از نظر عددی بیشترین پیشرفت را داشته و از جایگاه ششم سال ۲۰۱۵ به جایگاه دوم امسال رسیده است. او تقریباً توانسته نسبت به نظرسنجی پیشین، دوسوم رأی بیشتری به دست آورد.

کیمی رایکونن تنها ۰.۶ درصد از رأی خود را از دست داده است، اما همین مقدار برای بردن او به جایگاه چهارمی کافی به نظر می‌رسد. سباستین فتل با کسب ۲۰ درصد رأی بیشتر نسبت به سال ۲۰۱۵، جایگاه رایکونن در رتبه‌ی سوم را از آن خود کرده است. دنیل ریکیاردو و مکس وشتاپن از تیم ردبول در رتبه‌های پنجم و ششم این نظرسنجی قرار گرفته‌اند.

محبوب ترین رانندگان فرمول یک

فراری همچنان محبوب‌ترین تیم فرمول یک

فراری در نظرسنجی محبوب‌ترین تیم فرمول یک همچنان در جایگاه نخست قرار دارد. این تیم با توجه به کاهش محبوبیت دیگر تیم‌ها، جایگاه خود در صدر را مستحکم کرده است. مک‌لارن نسبت به دو سال گذشته ۲۰ درصد از محبوبیت خود را از دست داده است.

ردبول و مرسدس هر دو با کسب ۱۰.۷ درصد رأی، شانه‌به‌شانه‌ی یکدیگر رقابت می‌کنند؛ اما مرسدس بنز تنها به خاطر اختلاف ۲۰ رأی بیشتر تا پایان روز سه‌شنبه، در جایگاه بالاتری قرار گرفته است.

محبوب ترین تیم های فرمول یک

ویلیامز جایگاه چهارم خود را به مرسدس و ردبول واگذار کرده و تیم تازه‌وارد هاس نیز مستقیماً به رتبه‌ی ششم این نظرسنجی پا گذاشته است.

امکان شرکت در نظرسنجی وب‌سایت motorsport تا پایان مسابقات گرند پری چین وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.