معرفی موتورسیکلت هیبریدی Volt + عکس و مشخصات

0

موتورسیکلت های Volt با هر بار شارژ ۲۰۰ کیلومتر را طی می کنند

این شرکت ایتالیایی موتور سیکلت های برقی زیبایی تولید می کند!

http://www.tehranev.com/fa/wp-content/uploads/2017/04/italianVolt2-1.jpg
شرکت ایتالیایی Volt به عنوان تولید کننده ای شناخته می شود که قرار است موتورهای برقی را بر اساس مشخصات فنی مد نظر مشتریان تولید کند.
با توجه به اینکه رهبری Volt در دست افراد کهنه کار این صنعت مانند Nicola Colombo، Valerio Fumagalli و Andriano Stellino است، این شرکت کاملا ظرفیت طراحی و تولید موتور های برقی منحصر به فرد را داراست. نکته جالب در پروسه ساخت موتورسیکلت های این شرکت، مشارکت خریداران در طراحی این محصولات سفارشی است به نحوی که آن ها می توانند اجزا مختلفی را در ساخت آن ها انتخاب کنند.


از جمله مشخصات فنی موتورهای ولت می توان به برد ۲۰۰ کیلومتر، حداکثر سرعت ۱۷۷ کیلومتر بر ساعت و شارژ ۸۰% ظرفیت باتری در ۴۰ دقیقه اشاره کرد. خریدار می تواند بر اساس نیاز شخصی میزان گشتاور و ترمز موتور را خود تعیین کند. همچنین اپلیکیشن موبایل طراحی شده برای این موتور ها به مالک این اجازه را می دهد که وضعیت شارژ باتری را مانیتور کند. موتور های شرکت Volt (که احتمالا به دلیل تشابه اسمی با خودروی برقی مدل ولت شورلت با GM در آینده به مشکل برخورد کند) از سیستم تعلیق Ohlins و ترمزهای Brembo بهره می برند.
شاسی و اجزای بدنه ولت توسط پرینترهای سه بعدی تولید می شوند و به خریدار اجازه می دهد یکی از سه نسخه Scrambler، Roadster یا Café Racer را انتخاب کنند. هنوز اطلاعاتی از قیمت نهایی فروش این موتورها منتشر نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.