تصاویر مرسدس S کلاس فیس لیفت ۲۰۱۸

0

تصاویر مرسدس S کلاس فیس لیفت ۲۰۱۸ لو رفت!

مدت‌های زیادی است که مرسدس بنز روی بهینه‌سازی پرچم‌دار لوکس خود یعنی S کلاس کار می‌کند و اخیراً تصاویری از خودروی یاد شده درست چند هفته قبل از معرفی جهانی در نمایشگاه خودروی نیویورک و شانگهای منتشر شده است.

2018-mercedes-s-class-1
در این تصاویر می‌توانیم بخش‌های جلو و عقب و همچنین کابین به‌روز شده‌ی S کلاس فیس لیفت ۲۰۱۸ را ببینیم.

2018-mercedes-s-class-2
از نمای بیرونی شروع می‌کنیم، در این بخش مهم‌ترین تغییرات عبارت‌اند از سپرهای بازطراحی شده، شکل جدید خروجی‌های اگزوز، تغییر اندک طرح چراغ‌های عقب و بهینه‌سازی چراغ‌های جلو با نوارهای LED سه لایه. این ویژگی جدید چراغ‌های جلو به راننده اجازه می‌دهد تا از نوربالا بدون اذیت دیگر راننده‌ها استفاده کند.

در داخل خودرو نیز شاهد استفاده از همان غربیلک فرمان سه پره‌ی مدل کوپه بجای فرمان دو پره‌ی فعلی هستیم. همچنین به نظر می‌رسد اندازه‌ی نشان‌دهنده‌های دیجیتال و پانل سیستم اطلاعات سرگرمی افزایش یافته و فریم جداکننده‌ی بین دو صفحه‌نمایش حذف شده است. همچنین به نظر می‌رسد برخی تغییرات کوچک در بخش پایینی کنسول مرکزی نیز صورت گرفته است. ما شنیده‌ایم مرسدس بنز کنترل‌های حرکتی را به سیستم اطلاعات سرگرمی S کلاس فیس لیفت اضافه خواهد کرد و تاچ پد را نیز بهسازی خواهد نمود.2018-mercedes-s-class-7
در یکی از تصاویر می‌توان نام S560 را دید که این نام آخرین بار در S کلاس نمادین W126 و از سال‌های انتهایی دهه‌ی ۷۰ تا اوایل دهه‌ی ۹۰ میلادی بکار رفته است. گفته شده این مدل جایگزین S550 خواهد شد و پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی آن نه تنها قدرتمندتر از نسخه‌ی ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری بای توربوی کنونی خواهد بود (۴۷۶ اسب بخار در برابر ۴۴۹ اسب بخار مدل قبلی) بلکه از نظر مصرف سوخت نیز ۱۲ درصد بهتر خواهد بود.

2018-mercedes-s-class-5
مرسدس S کلاس به‌روز شده از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی به همراه کمپرسور الکتریکی و استارتر-آلترناتور یکپارچه به منظور ارائه‌ی عملکرد یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر و مصرف سوخت نمونه‌ای ۶ سیلندر بهره خواهد برد.

2018-mercedes-s-class-6
در این خودرو به لطف نرم‌افزار و سخت‌افزار جدید، سطح وسیعی از سیستم‌های کمک‌راننده و قابلیت‌های خودران معرفی خواهند شد. مرسدس S کلاس ۲۰۱۸ به‌طور کاملاً خودران قادر خواهد بود خودش را پارک کند و در بزرگراه‌ها و برای فواصل کوتاه فرمان را در اختیار بگیرد.

فروش این خودرو از سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و البته مدل لوکس‌تر مایباخ و نسخه‌های کوپه و کانورتیبل نیز از بهینه‌سازی‌های مشابه بهره‌مند خواهند شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.