زیباترین مرسدس‌بنز کلاسیک جهان + تصاویر

0

زیباترین مرسدس‌بنز کلاسیک دنیا

هر سال اتومبیل های کلاسیک جایزه بهترینِ بهترین ها را در ساحل پبل دریافت می کنند و معمولا خودروهای اروپایی پیش از جنگ برنده این جایزه هستند.
تصویر زیباترین مرسدس‌بنز کلاسیک دنیا+عکس

 یکی از سه مدل خودرو مشهور مرسدس بنز روباز ۶۸۰ S تورپدو از کوچ بیلدر Saoutchik (یک شرکت فرانسوی طراحی بدنه) که حتی می توان گفت تنها خودرو از این مدل چراکه آن دوتای دیگر از بین رفته اند، به مزایده گذاشته شده است.

این خودرو با شیشه جلوی کوتاه، سقف متحرک، چرم داخلی از پوست خزندگان، تریم چوبی زیبا و پوشش‌های روشن براق ساخته شده که یک سال بعد در سال ۱۹۲۹ در نمایشگاه اتومبیل نیویورک به نمایش گذاشته شد، توسط فردریک هنری بدفورد خریداری شد.

این اتومبیل تا ۷۵ سال در مالکیت خانواده وی باقی ماند در سال ۲۰۰۸ این خودرو توسط یک موسسه خریداری شد که البته دو سال پس از آن فرآیند بازسازی کامل نیز روی خودرو صورت گرفت.

Saoutchik roadster 100 امتیاز کامل را برای اولین شروع کار خود در ساحل پبل به دست آورد و بهترین جایزه را گرفت. . در سال بعد جایزه First in Class را در «گردهمایی الگانس» یا «گردهمایی ویلادسته» به دست آورد – جایی که ماه بعد به بالاترین قیمت پیشنهاد شده توسط RM Sotheby فروخته شد.

زیباترین خودرو کلاسیک جهان قرار است در یک حراجی بزرگ و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته شود.قیمتی که برای فروش این خودرو پیش‌بینی می‌شود حدود ۶٫۵ تا ۸ میلیون یورو یا کمی بیش از ۳۲ میلیارد تومان است. هر چند تعجبی هم ندارد که بیش از این قیمت برآورد شده به فروش برسد. کم تر اتفاق می افتد که چنین خودروی کلاسیک که برنده جایزه نیز می باشد برای فروش گذاشته شود.

منبع: دنده۶

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.