اولین تصاویر از فیس‌لیفت MG 3 منتشر شد

0

اولین تصاویر از فیس‌لیفت MG 3 منتشر شد

اولین تصاویر از فیس‌لیفت MG 3 منتشر شد

پدال- هاچ‌بک MG 3 کاملاً قدیمی شده و بسیار به یک فیس‌لیفت احتیاج دارد. به همین دلیل ام‌جی این خودرو را مورد فیس‌لیفت قرار داده و رسماً آن‌را در نمایشگاه شانگهای رونمایی خواهد کرد درحالی‌که بعدازآن به‌زودی فروشش در چین آغاز خواهد شد. این فیس‌لیفت شامل ارائهٔ نمای جلویی کاملاً جدید می‌شود که طبق سبک کراس‌اوور جدید ZS طراحی شده و در آن چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر تغییر کرده‌اند.

در عقب نیز چراغ‌ها طراحی بسیار شیکی پیدا کرده‌اند، خط پایینی شیشهٔ عقب صاف شده است، لوگوی MG حدود ۵۰ درصد بزرگ‌تر شده، درِ صندوق بار پایین‌تر آمده و سر اگزوز هم پنهان شده است. همچنین امکان سفارش رنگ متفاوت برای سقف هم وجود دارد.

http://www.khodrobank.com/Reviews/40182_mg-gs-3.jpg

یک تصویر جاسوسی از نمای داخلی MG 3 فیس‌لیفت نیز منتشر شده که چیزهای جدیدی را نشان می‌دهد مانند یک صفحه‌نمایش کوچک در بخش بالایی میانهٔ داشبورد، تغییر پانل کنترل تهویهٔ مطبوع، غربیلک فرمان جدید و صندلی‌هایی با نمای اسپرت.

در تصویری دیگر، دو دستگاه MG 3 جدید در تصاویری مجزا دیده می‌شوند که به نظر می‌رسد نمونهٔ زردرنگ یک تیپ پایینی و نمونهٔ قرمزرنگ با تزئینات کرومی در سپر جلو و رینگ‌های آلیاژی اسپرت، تیپ بالایی باشد.

تاریخ آخرین فیس‌لیفت نسخهٔ کنونی MG 3 به ژانویهٔ ۲۰۱۴ بازمی‌گردد که در حال حاضر با قیمت پایهٔ ۶۷,۸۰۰ یوآن (۹۸۰۰ دلار) و حداکثر ۸۳,۸۰۰ یوآن (۱۲,۲۰۰ دلار) به فروش می‌رسد. موتورهای آن نیز شامل یک نمونهٔ ۱.۳ لیتری با ۹۲ اسب بخار قدرت و یک واحد ۱.۵ لیتری با ۱۰۹ اسب بخار قدرت می‌شود. این قدرت‌ها در نسخهٔ فیس‌لیفت شده با کمی افزایش به ترتیب به ۹۶ اسب بخار و ۱۱۱ اسب بخار می‌رسد درحالی‌که محدودهٔ قیمتی آن بدون تغییر باقی‌مانده است.

اولین تصاویر از فیس‌لیفت MG 3 منتشر شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.