معرفی تعمیرگاه تخصصی در تهران

1

معرفی تعمیرگاه خوب و بد در تهران

با توجه به اینکه تعدادی از مکانیک های موجود، تجربه کافی برای تعمیر خودرو ندارند و بعضا می خواهند ابروی اتومبیل را بردارند چشمش را کور می کنند، لذا در این مبحث قصد داریم که تجربیات قبلی خود را با بقیه به اشتراک بگذاریم و به معرفی تعمیرگاه خوب و بد در تهران بپردازیم.

کسی که کار تمیز ارائه می کند، این حق را دارد که به بقیه معرفی شود، کسی که کارش خوب نیست و تجربه لازم را ندارد، می بایست به بقیه معرفی شود تا مشتریانش کم و کمتر شود و در نهایت جمع کند بساطش را.

اتومبیل، سرمایه یک خانواده است و کسی که نمی تواند با بهترین قیمت و در کمترین زمان و با بهترین کیفیت آنرا تعمیر نماید، همان بهتر که اصلا تعمیر نکند. پس تجربیاتمان را با هم به اشتراک بگذاریم تا بتوانیم با معرفی تعمیرگاه خوب و بد در تهران به یکدیگر، بهترین ها را انتخاب کنیم و از بدها دوری جوییم. لطفا دلایل خود را نیز ذکر کنید که چرا فلان مکانیک را خوب یا بد معرفی می کنیم. البته این معرفی شامل همه اصناف خدمات خودرویی می شود، صافکاری و نقاشی، جلوبندی، تعمیرات جزیی و کلی، جلوبندی کار، پمپ بنزین، کارواش و به طور کلی هر خدماتی که یک خودرو دار می تواند به آن نیاز داشته باشد.

افراد به صورت خودجوش، به معرفی تعمیرگاه خوب و بد در تهران میپردازند و امید داریم که این کار پسندیده، در مدت زمانی کوتاه باعث شود تا تعمیرگاههای بی تجربه و بی انصاف، سر عقل آمده و کمی هم به شعور و اموال مردم احترام بگذارند. پیش زمینه ذهنی ما این است که کسی با کسی دشمنی ندارد و یا مالک تعمیرگاه، خود شخصا اقدام به تعریف و تمجید از خود نمی نماید. مطالب ارسال توسط شما کاربران گرامی سایت، بدون تایید توسط ادمین، منتشر می گردد لذا دقت فرمایید تا از اشتباهات تایپی و احیانا اهانت به اشخاص خود داری فرمایید.

برای معرفی تعمیرگاه خوب در تهران از قسمت پایین همین مطلب استفاده کنید لطفا هم خوبها و هم بدها را معرفی کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. ابی می گوید

    تو ورودی شهرک آپادانا یه تعمیرگاه هست که نوشته کلینیک آپادانا.یعنی دزد به تمام معنا هستن.الکی گفتن دیسکو صفحه میخواد ماشینت منم ساده خریدم وایستادم نگاه کنم گفتن برو نمیشه وایستی بعد دوباره بردم ماشین رو جای دیگه دیدم دیسکو صفه خودم رو انداختن نوهه رو ورداشتن.که با داد و بیداد و تهدید دیسک و صفحه نو خودم رو گرفتم بردم جای دیگه.باتریمم عوض کرده بودن که اگه نمیدیدم رفته بود.کلا دزدن چه اون نیسان یدک کششون چه رئسشونن به اسم بهروز.اصن نرید سمتشون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.