فروش نوبرانه رنو در بهار توسط نگین خودرو

0

شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران

فروش نوبرانه های رنو در بهار توسط نگین خودرو

شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، به تازگی شرایط فروش جدید خود را اعلام کرده است. این شرایط فروش همچنان با «عدم افزایش قیمت» همراه است و خودروهای رنو با قیمت سال ۹۵ به دست مشتریان می رسد.

رنو سیمبل، داستر، تلیسمان و کولئوس به عنوان چهار خودرو حاضر در این بخشنامه شناخته می شوند که با شرایط مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرند. رنو سمیبل ۲۰۱۶ در نسخه PE قیمت ۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی را به خود اختصاص داده است که در صورت خرید نقدی، چهار میلیون تومان تخفیف برای خریداران در نظر گرفته شده است. همچنین امکان خرید این خودرو را با پیش پرداخت ۲۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی نیز وجود دارد و الباقی بهای این خودرو به صورت اقساطی به شرکت پرداخت می شود.
بازپرداخت یکساله معاف از کامزد بوده و در بازپرداخت ۲۴ ماهه، ۱۴% کارمزد وجود دارد.

داستر تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۷ نیز با شرایط اقساطی بدون بهره به فروش می رسد که به ترتیب بازپرداخت آن ها ۱۲ و ۱۰ ماهه اعلام می شود. همچنین نسخه PE مدل ۲۰۱۶ داستر نیز با قیمت ۹۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می رسد که در حالت پرداخت نقدی، چهار میلیون تومان تخفیف برای خریداران در نظر گرفته شده است. فروش اقساطی بدون بهره ۱۲ ماهه با وام ۵۵ میلیون تومانی برای خودرو امکان پذیر است.

داستر ۲۰۱۷ تک دیفرانسیل هم با قیمت ۱۱۱ میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می رسد که خریداران آن از پنج میلیون تومان تخفیف نقدی استفاده می کنند. خریداران داستر دو دیفرانسیل ۱۱۹ میلیون تومانی هم شامل تخفیف سه میلیون تومان شرکت نگین خودرو می شوند. تحویل خودروهای ذکر شده به صورت فوری، ۳۰ روزه و ۶۰ روزه اعلام می شود.

رنو تلیسمان E3 مدل ۲۰۱۷ هم قیمت ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را همچنان برای خود انتخاب کرده است. برای خرید این خودرو ۹۰ میلیون تومان پیش پرداخت لازم است و سود مشارکت ۱۶%  و سود انصراف ۱۴% در نظر گرفته شده است. تحویل این سدان لوکس طی ۶۰ روز برای مشتریان انجام می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.