بنتلی از مدل جدید GT اسپید ۲۰۱۷ رونمایی کرد+عکس ومشخصات

0

بنتلی از مدل جدید GT اسپید ۲۰۱۷ رونمایی کرد.

بالاخره بنتلی قیمت کانتینانتال GT اسپید مدل ۲۰۱۷ را اعلام کرد و همانطور که حدس میزنید خودرویی با ۶۳۳ اسب بخار نباید خیلی ارزان باشد.

به گزارش اخبار خودرو ،  قیمت GT اسپید از ۳۰۰,۲۴۰ دلار در مدل پایه شروع شده و به ۲۳۵,۲۵۳ دلار در مدل بلک ادیشن خواهد رسید.قیمت نمونه کانورتیبل بنتلی کانتینانتال GT اسپید برای سال ۲۰۱۷ نیز ۳۰۰,۲۶۴ دلار و برای بلک ادیشن آن ۲۳۵,۲۷۷ دلار خواهد بود. البته این قیمت ها تا زمانی که بنتلی هزینه ساخت آن را نهایی کند قطعی نخواهند بود.

بنتلی GT اسپید

بنتلی GT اسپید

GT اسپید قدرت ۶۳۳ اسب بخاری خود را مدیون موتوری W12 توین توربو ۶ لیتری میباشد که ۸۳۹ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این ارقام نسبت به ۶۲۶ اسب بخار و ۸۲۰ نیوتن متر در مدل قبلی افزایش داشته اند. در مورد گیربکس نیز باید گفت بنتلی برای ۲۰۱۷ همان گیربکس ۸ دنده اتوماتیک سال گذشته را حفظ خواهد کرد.

بنتلی حداکثر سرعت GT اسپید را ۳۳۱ کیلومتر بر ساعت اعلام کرده و افزوده است که شتاب صفر تا ۱۰۰ آن ۳٫۹ ثانیه میباشد. با رجوع به آخرین آزمایشی که با بنتلی کانتینانتال GT اسپید کانورتیبل ۲۰۱۶ داشتیم، خواهیم دید صفر تا ۱۰۰ آن دقیقا ۴ ثانیه بوده است. GT اسپید هنوز برترین محصول تولیدی بنتلی از نظر حداکثر سرعت میباشد اما طبق آزمایشی که ما انجام داده ایم بنتلی GTR-3 با شتاب ۳٫۳ ثانیه سریع تر است.

بنتلی GT اسپید

بنتلی GT اسپید

بنتلی مراسم رونمایی از مدل جدید GT اسپید را این هفته در نیویورک برگزار کرد و این تصاویر نخستین عکس هایی است که از آن منتشر شده است. این خودروساز اعلام کرد که تغییرات در مدل جدید از ماه آینده اعمال و تحویل GT اسپید جدید به مشتریان در آمریکا از ابتدای تابستان آغاز میشود.

بنتلی GT اسپید

بنتلی GT اسپید

بنتلی GT اسپید

 

منبع : motortrend

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.