قیمت خودروی رضوانی بیست آلفا ۲۰۱۸ + عکس و مشخصات

0

رضوانی بیست آلفا ۲۰۱۸ قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار خواهد داشت

رضوانی بیست آلفا ۲۰۱۸ قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار خواهد داشت

شرکت خودروسازی رضوانی، در سال جاری از یک خودروی اسپرت جدید رونمایی خواهد کرد. این مدل قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار خواهد داشت.

وقتی که شرکت تازه تأسیس رضوانی موتورز از خودروی بیست آلفا (Beast Alpha) در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۶ رونمایی کرد، آستانه‌ی قیمت ۲۰۰ هزار دلار برای آن پیش‌بینی کرده بود.

شرکت کالیفرنیایی رضوانی اوتوموتیو دیزاینز، که با نام رضوانی موتورز شناخته می‌شود، لیست قیمت خودروهای اسپرت مدل ۲۰۱۷ خود را منتشر کرده است که از ۱۴۹ هزار دلار آغاز می‌شود. اما طبق آخرین تیزری که از خودروی اسپرت بیست آلفا ۲۰۱۸ منتشر شده است، این مدل با قیمتی زیر ۱۰۰ هزار دلار در دسترس خواهد بود. اسپرت بیست آلفا سومین خودروی اسپرت شرکت رضوانی موتورز محسوب می‌شود که در تابستان سال جاری به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

رضوانی بیست آلفا ۲۰۱۷

رضوانی موتورز تاکنون اطلاعاتی از محصول سال ۲۰۱۸ خود منتشر نکرده است، اما یکی از مهم‌ترین مشخصات آن، وزن خالص نزدیک به ۸۸۴ کیلوگرم است. شاسی این خودرو بر پایه‌ی شاسی آلومینیومی لوتوس ساخته می‌شود و پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری هوندا که قدرت ۵۰۰ اسب‌ بخار فراهم می‌کند، وظیفه‌ی تأمین نیروی بیست آلفا را بر عهده خواهد داشت.

رضوانی بیست آلفا ۲۰۱۷

با ترکیب این پیشرانه و شاسی، بیست آلفا در مدت زمان ۳.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست می‌یابد که در صورت ادامه‌ی شتاب‌گیری و به کمک جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک سفارشی، توانایی رسیدن به حداکثر سرعت ۲۸۱ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. در صورت استفاده از جعبه‌دنده‌ی دستی، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت بیست آلفا به ۳.۵ ثانیه افزایش خواهد یافت.

هم‌اکنون رضوانی موتورز آماده‌ی دریافت سفارش برای خودروی بیست آلفا ۲۰۱۸ است و مبلغ ثبت نام این خودرو، شامل پرداخت هزار دلار تحت عنوان سپرده‌ی‌ قابل استرداد خواهد بود.

  • رضوانی بیست آلفا ۲۰۱۷ رضوانی بیست آلفا ۲۰۱۷
  • رضوانی بیست آلفا ۲۰۱۷ رضوانی بیست آلفا ۲۰۱۷
  • رضوانی بیست آلفا ۲۰۱۷ رضوانی بیست آلفا ۲۰۱۷
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.