خودروی سئات اسپانیا وارد ایران شد

0

خودروی سئات اسپانیا به ایران آمد

معین موتور بطور کاملا رسمی نمایندگی سئات را در ایران أخذ کرده است و با مراجعه به سایت بین المللی سئات می توان در بخش نماینده ها نام معین موتور را بعنوان نماینده رسمی سئات در ایران مشاهده کرد .

فولکس واگن آلمان بعنوان بزرگ ترین خودروساز جهان دارای چندین برند است که از جمله آن می توان به فولکس ، سئات ، اشکودا ، آئودی ، پورشه ، بنتلی ، لامبورگینی و بوگاتی در بخش خودروهای سواری ، لوکس و سوپر اسپرت و فولکس ، مان و اسکانیا در بخش خودروهای تجاری نام برد.

در چند سال گذشته همواره عنوان پرفروش ترین خودروساز جهان بین فولکس و تویوتا دست به دست شده است اما سرانجام در سال ٢٠١۶ فولکس با اقتدار تویوتا را پشت سر گذاشت و لقب پرفروش ترین خودروساز جهان را از آن خود کرد .

حال فولکس با برند هایش قصد ورود به بازار ایران را دارد . در خانواده فولکس واگن اولین برندی که بطور رسمی وارد ایران شده است ، سئات اسپانیا است .

سئات از قدیمی ترین شرکت های خودروسازی اروپا و قدیمی ترین خودروساز اسپانیا است . این شرکت با حدود ٧٠ سال قدمت از میانه دهه ٩٠ میلادی در کنترل فولکس واگن قرار دارد.

از سال های میانی آخرین دهه قرن بیستم آلمانی ها کنترل و مالکیت سئات را در اختیار دارند به طوریکه  اکنون ١٠٠ درصد سهام این خودروساز اسپانیایی درمالکیت فولکس آلمان قرار دارد.

خودروهای سئات از موتور ، گیربکس ، قوای محرکه و پلت فرم یکسانی با خودروهای فولکس واگن بهره می برند و در واقع همه مدل های سئات یک برادر یا خواهر در میان محصولات فولکس واگن دارند.
تفاوت سئات با فولکس را می توان مشابه تفاوت هیوندای و کیا دانست ! همانطور که خودروهای هیوندای و کیا از قوای محرکه یکسان و پلت فرم مشترکی بهره می برند و تنها درظاهر و بدنه تفاوت دارند ، خودروهای سئات و فولکس نیز از نظر فنی، قوای محرکه و پلت فرم کاملا یکسان هستند و تنها بدنه و ظاهری متفاوت دارند .

معین موتور بطور کاملا رسمی نمایندگی سئات را در ایران أخذ کرده است و با مراجعه به سایت بین المللی سئات می توان در بخش نماینده ها نام معین موتور را بعنوان نماینده رسمی سئات در ایران مشاهده کرد .

معین موتور از سال ١٣٨٨ تا به امروز بعنوان نماینده رسمی پورشه برند لوکس و اسپرتی فولکس واگن در ایران به فعالیت پرداخته است. حال بعد از ٨ سال از این پس  بعنوان نماینده رسمی سئات هم ارائه خدمات خواهد کرد به طوریکه نام این شرکت نیز هفته گذشته در مرکز اصناف ایران بعنوان نماینده رسمی سئات ثبت شداست.

کار واردات خودروهای برند سئات بزودی آغاز خواهد شد و به همین جهت ساخت شوروم مرکزی این برند  در حال انجام است .

خودروهای سئات در بازار اروپا و جهان بعنوان خودروهای اسپرت با عملکرد خیره کننده و هندلینگ و شتاب بالا شناخته مَی شوند . رویکرد این برند از خانواده فولکس واگن جذب خریداران جوان و علاقمند به عملکرد اسپرتی بوده است که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است .

منبع:عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.