بازار کراس اوورها در دستان زنان مجرد

0

بازار کراس اوورها در دستان زنان مجرد.

بازار کراس اوور ها به سرعت جای خود را در میان مشتری ها پیدا کرده و طبق گزارش ها زنان مجرد نقش محوری را در موفقیت این دسته از اتومبیل ها ایفا میکنند.

به گزارش اخبار خودرو ، طبق آمار موسسه تحقیقاتی ماریتز سی ایکس میزان فروش اس یو وی های کوچک در میان زنان مجرد از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ ، ۳۴ درصد افزایش داشته است. رقم این افزایش طی مدت مشابه برای مردان تنها ۲۲ درصد بوده است. در همین حال میزان فروش اس یو وی های کوچک لوکس با افزایش چشمگیر ۱۷۷ درصدی در میان زنان مواجه شده است.

علاقه زنان مجرد برای رانندگی با اس یو وی

علاقه زنان مجرد برای رانندگی با اس یو وی

به طور خاص حضور زنان مجرد در این بخش بیشتر به چشم آمده و آنها اس یو وی های بیشتری میخرند. ۴۰ درصد از خریداران مونث خودرو کسانی هستند که ازدواج نکرده اند. جیمز مالکرون، مدیر خدمات پژوهشی موسسه ماریتز سی ایکس در میشیگان در مصاحبه ای با بلومبرگ میگوید : « افزایش سطح درآمد و تحصیلات در کنار تاخیر در ازدواج و فرزند آوری موجب شده شماره زنان مجردی که خریدار خودرو هستند روز به روز افزایش یابد. »

مجرد یا متاهل، واضح است زنان درباره خرید خودرو برای خود و خانواده شان تصمیم گیرنده هستند. دو سوم زنانی که در سال ۲۰۱۵ اقدام به خرید خودرو کرده اند اظهار داشته اند که این ماشین به طور کامل متعلق به خودشان است. و در سال ۲۰۱۶ یک چهارم این زنان برای خرید یک اس یو وی کوچک برنامه ریزی میکنند.

منبع : automobilemag

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.