مقایسه برلیانس H320 با پژو ۲۰۷i ؟

0

برلیانس H320 بخریم یا پژو ۲۰۷i ؟

مقایسه بین خودرو بدون توجه به نیاز خریدار کار اشتباهی است. شاید خودرویی که برای شما مناسب است، برای دیگران اصلا مناسب نیست. در این بخش سعی شده است که با استفاده از اطلاعات فنی، خودروی مورد نظر شما معرفی شود.

به گزارش کارستان به نقل از ایران‌جیب: پژو ۲۰۷آی به دلیل چالاکی و قابلیت های دینامیکی بالا، مصرف سوخت پایین، قیمت مناسب، استفاده از موتور با قدرت بالا و مطابقت با استانداردهای روز اروپا از محبوبیت ویژه ای چه در میان جوانان و چه در میان خانواده ها در سطح جهان برخوردار شده است. پژو ۲۰۷آی با ظاهری چالاک و استایلی زیبا و نمای داخلی شکیل، احساس آرامش و وقار خاصی را به سرنشینان خویش می دهد. در طراحی و تولید پژو ۲۰۷آی از جدیدترین دستاوردهای فنی و مهندسی دنیا استفاده شده است. ۲۰۷آی با توجه به نوع جاده های کشور، نوع سوخت موجود درکشور و آب و هوای مناطق مختلف ایران، متناسب سازی شده و با این موارد کاملاً همخوانی دارد. مصرف سوخت پائین موتور TU5 در کنار قدرت موتور بالای آن از جمله مزایای ۲۰۷آی است. شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو، کیفیت ۲۰۷آی را تضمین می کند. دوام و عمر بالای قطعات خودرو می تواند در کاهش هزینه های نگهداری ۲۰۷آی بسیار موثر باشد.

برلیانس H320 بخریم یا پژو 207i

پژو ۲۰۷ جدید در نمای ظاهری، چراغ های جلو و عقب، آیینه های جانبی نسبت به مدلی قبلی خود تغییر کرده است. همچنین این خودرو دارای تجهیزاتی مانند مانیتور، پخش DVD، بلوتوث، کروز کنترل و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان است.

برلیانس H320 مدل هاچ بک محصول H330 است که در پارس خودرو تولید می شود. این محصول به دلیل ظاهری جوان پسند و امکانات و تجهیزات مناسب ایمنی و رفاهی می تواند گزینه مناسب برای قشر جوان محسوب شود. ضمنا کسب استاندارد آلایندگی یورو ۵ برای این محصول نشان دهنده سازگاری مناسب آن با طبیعت است.

به طور کلی کلاس هاچ بک در سراسر دنیا به عنوان یک کلاس اسپرت، مخصوص جوانان و خانواده های جوان است. بر اساس این گزارش شرکت پارس خودرو از گروه سایپا، زیبایی، پویایی، اسپرت و جوان پسند بودن، راحتی و کیفیت را در جدیدترین محصول خود یعنی هاچ بک برلیانس H320  به صورت یک جا به بازار عرضه کرده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، این محصول علاوه بر خصوصیات مشترک خودروهای کلاس هاچ بک با دارا بودن فضای داخلی و فضای صندوق بار بزرگ تر نسبت به هاچ بک های فعلی بازار و قابل مقایسه با خودروهای سدان، مورد پسند خانواده ها نیز می باشد و نیازهای یک خانواده متوسط را به خوبی برطرف می کند.

خودروی ۲۰۷ ویژگی هایی دارد که نسبت به برلیانس برتری پیدا می کند. کیفیت ساخت قطعات داخلی خودرو یکی از این موارد است. هم چنین اگر انسان محتاطی هستید باید بگوییم که پژو ۲۰۷ گزینه بهتری است. قطع سیستم انتقال بنزین هنگام تصادف و سیستم ترمزکمکی eba و فعال شدن فلاشرها هنگام ترمز شدید سبب شده است که این خودرو در بخش ایمنی نمره قابل قبولی دریافت کند. به علت تشابه فنی فراوان پژو ۲۰۷ با پژو ۲۰۶ قطعات این خودرو به وفور در بازار یافت می شود. بنابراین به لحاظ تامین قطعات، ۲۰۷ گزینه مناسبی است. بازار فروش دست دوم این خودرو و افت قیمت کم در زمان فروش ۲۰۷ آی ویژگی های دیگر این خودرو نسبت به برلیانس H320 است.

اما برلیانس نیز ویژگی هایی دارد که آن را برتر می نماید. نرمی سیستم فرمان و بخش جذب ضربات مشخصه دیگر این خودرو است. خلاصه اینکه نرمی این خودرو باعث می شود که لذت رانندگی را دوچندان کند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، همچنین سانروف که این روزها بسیار مورد علاقه اقشار مختلف جامعه است ویژگی دیگر این خودرو نسبت به پژو ۲۰۷ آی است.

پژو ۲۰۷ آی با قیمت ۴۴ میلیون تومان و برلیانس H320 دنده ای با قیمت ۴۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. همچنین قیمت برلیانس H320 اتوماتیک نیز ۵۲ میلیون تومان است.

 

پژو ۲۰۷i

برلیانس H320

پیشرانه

TU5

بنزینی – خطی

گیربکس

۵ دنده دستی

۵ سرعته دستی

حجم موتور

۱۵۸۷ سی سی

۱۴۹۸ سی سی

سیلندر

۴ سیلندر

۴ سیلندر

تعداد سوپاپ

۱۶ سوپاپ

۱۶ سوپاپ

اسب بخار

۱۰۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه

۱۰۳ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه

گشتاور

۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه

۱۳۸ نیوتون متر در ۳۸۰۰ دور بر دقیقه

طول

۳۹۰۰ میلی متر

۴۲۱۰ میلی متر

عرض

۱۶۸۰ میلی متر

۱۷۵۸ میلی متر

ارتفاع

۱۴۶۸ میلی متر

۱۴۶۰ میلی متر

وزن

۱۰۵۴ کیلوگرم

۱۲۲۵ کیلوگرم

مصرف سوخت

۶.۶ لیتر

۶.۴

ظرفیت مخزن

 ۵۰ لیتر

 ۵۵ لیتر

استاندارد محیط زیست

یورو ۴

یورو ۵

کیسه های هوا

جلو، راننده و سرنشین

جلو، راننده و سرنشین

ترمز

جلو: دیسکی با سیستم خنک شونده

عقب: دیسکی توپر

جلو: دیسکی تهویه شونده

عقب: دیسکی

تجهیزات ایمنی و رفاهی

سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD ‌وEBA)، فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی ، سیستم رهیاب، دی وی دی، پورت USB ، بلندگو درهای جلو و عقب ، تیوتر صوتی جلو ، فرمان MFC، چراغ مه شکن جلو و عقب,قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو ، چراغ جدید عقب ، چراغ جلو مجهز به چراغ روز، آینه های جانبی راهنما دار ،آینه های جانبی برقی هم رنگ بدنه، شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب، ایموبیلایزر, قفل مرکزی با ریموت ، کمربندهای ایمنی سرنشینان جلو ۳ نقطه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع،کمربند سرنشینان عقب ۳ نقطه ای ،صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس ، سنسور دنده عقب ،دوربین دنده عقب، موبایل هنذفری،کروز کنترل

ترمز  ABS+EBD، تهویه مطبوع، سانروف برقی، سنسور دنده عقب، بسته شدن پنجره با ریموت کنترل، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت به همراه تنظیم گودی کمر، قابلیت تنظیم آینه های جانبی، شیشه بالابر برقی(شیشه های جلو و عقب)، قفل مرکزری به همراه کنترل از راه دور، سیستم صوتی (رادیو، mp3 ، ورودی USB + 6 بلندگو و ورودی  تجهیزات  جانبی)، سیستم تاشو برای صندلی عقب ، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، چراغ مه شکن جلو، میله ضربه گیر درهای جانبی، میله فرمان جمع شونده (مستهلک کننده ضربه)، قفل اتوماتیک درها هنگام رسیدن سرعت به km/h20، باز شدن خودکار دربها هنگام تصادف، سیستم ضد سرقت موتور (ایموبلایزر ای سی یو)، سیستم هشدار روشن بودن چراغ، صندلی عقب با قابلیت پشتیبانی ایزوفیکس( صندلی کودک)، یادآوری صوتی باز بودن کمربند ایمنی، سیستم الکترو مغناطیسی بازکردن درب صندوق عفب

قیمت

۴۴ میلیون تومان

۴۷ میلیون تومان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.