نقد و بررسی و مقایسه ۱۰ خودروی برتر سال ۲۰۱۶

0

۱۰ نقد و بررسی و مقایسه خودرویی برتر سال ۲۰۱۶

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی انواع و اقسام رده‌بندی‌ها و آمار فروش منتشر می‌شود. بسیاری از افراد بر مبنای بررسی‌ها و مقایسه‌های صورت گرفته بین خودروها اقدام به خرید خودرو می‌کنند بنابراین نقش محوری مجلات و کارشناسان خودرویی را در این میان نمی‌توان نادیده گرفت. وب‌سایت AutoGuide.com محبوب‌ترین بررسی‌ها و مقایسه‌های خودرویی سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرده که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید.

فورد موستانگ شلبی GT350 2016

2017-ford-mustang-shelby-gt350
این خودرو از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵.۲ لیتری با قدرت ۵۲۶ اسب بخاری و گشتاور ۵۸۲ نیوتون متری استفاده می‌کند و حقیقتاً یکی از جذاب‌ترین خودروهایی است که هم‌اکنون می‌توانید بخرید. نویسنده‌ها این خودرو را به خاطر بهای نسبتاً ارزان، پیشرانه‌ی ۸ سیلندر شگفت‌انگیز و کارایی و صدای فوق‌العاده تحسین می‌کنند.

سوبارو BRZ 2017

2017-subaru-brz-review
BRZ برای سال ۲۰۱۷ تغییرات کوچکی را تجربه کرده اما این تغییران همان چیزی نیستند که طرفداران می‌خواهند. در بحث قدرت افزایش اندکی رخ داده و قدرت خروجی به ۲۰۵ اسب بخار رسیده است؛ اما علاوه بر تغییرات کوچک پیشرانه، گیربکس دستی نیز کمی اصلاح شده و سیستم تعلیق نیز بازنگری شده که همین امر به سواری نرم‌تر خودرو در جاده کمک کرده است.

آئودی A5 و S5 2018

2017-audi-a5-and-s5
امسال آئودی نسل دوم خودروی A5 و S5 را معرفی کرد. ما با توجه به ساختار سبک‌وزن و توازن این خودرو، نسل جدید را بهتر از قبل یافتیم. تجهیزات و تکنولوژی‌های مدرن زیادی در این خودرو وجود دارند و اگرچه ما بسیاری از خودروهای اسپورت آلمانی را دوست داریم اما این خودرو بهای گزافی دارد.

کادیلاک CT6 2016

2016-cadillac-ct6-front
سدان پرچم‌دار جدید کادیلاک از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۰۴ اسب بخار و گشتاور ۵۴۲ نیوتون متری سود می‌برد. این خودرو بسیار سریع بوده و صندلی‌های عقب جادار به همراه کابینی لوکس داشته و سواری آن نیز فوق‌العاده است؛ اما این خودرو هنوز در حد و اندازه‌های رقبا نبوده و سیستم اطلاعات سرگرمی CUE کادیلاک نیز برخی مشکلات را به همراه دارد.

جیپ رانگلر ۲۰۱۶

2016-jeep-wrangler-unlimited-side
رانگلر یکی از محبوب‌ترین ساخته‌های خودروسازان آمریکایی بوده و این موضوع از میزان بازدیدهای تست و بررسی رانلگر ۲۰۱۶ مشهود است. با وجود سیستم چهار چرخ محرک و ارتفاع زیاد از سطح زمین، رانگلر اعتمادبه‌نفس زیادی را در هنگام آفرود رفتن ایجاد کرده و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاستار آن نیز قدرت ۲۸۵ اسب بخاری دارد. متأسفانه گیربکس ۵ سرعته ی دستی این خودرو از مد افتاده و قدیمی احساس می‌شود.

ب ام و ۳۴۰i 2016 در برابر مرسدس بنز C450 AMG 2016

2016-bmw-340i-vs-2016-mercedes-benz-c450-amg
ب ام و سری ۳ و مرسدس بنز C کلاس در بخش سدان های لوکس سال‌هاست که رقابت شانه‌به‌شانه‌ای دارند. ما ۳۴۰i را در برابر C450 AMG قرار دادیم. هر دو خودرو از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو استفاده می‌کنند اگرچه که بنز از پیشرانه‌ی V6 استفاده کرده اما ب ام و هنوز معتقد به استفاده از آرایش خطی است. C450 AMG با قدرت ۳۶۲ اسب بخاری از قدرت ۳۲۰ اسب بخاری ۳۴۰i پیشی می‌گیرد اما ب ام و شتاب گیری بهتر و مصرف سوخت کمتری دارد.

هوندا سیویک هاچبک ۲۰۱۷

2017-honda-civic-hatchback
هوندا سیویک همیشه یکی از محبوب‌ترین خودروهای آمریکا بوده است. نسخه سیویک هاچبک ۲۰۱۷ از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۲۶ نیوتون متری استفاده می‌کند و از بین دو گیربکس ۶ سرعته دستی یا مدل CVT می‌توان یکی را برگزید.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۶ در برابر هوندا سیویک

2016-mazda3-vs-honda-civic
دوست داریم این مقایسه را به عنوان شاخ‌به‌شاخ شدن خودروی سال ۲۰۱۴ اتوگاید و خودروی سال ۲۰۱۶ این مجله در نظر بگیریم. مزدا ۳ با استفاده از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری قدرت ۱۸۴ اسب بخاری دارد درحالی‌که پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی سیویک قدرت ۱۷۴ اسب بخاری دارد. اگر دنبال کننده‌ی مجله‌ی پدال باشید نتیجه‌ی نهایی این مقایسه را می‌دانید!

هوندا آکورد ۲۰۱۶ در برابر تویوتا کمری ۲۰۱۶

2016-toyota-camry-vs-honda-accord-comparison
دو نمونه از پرفروش‌ترین سدان های میدسایز آمریکا را در برابر هم قرار داده‌ایم و فهمیدن اینکه کدام‌یک برنده است کار چندان آسانی نبوده است. هر دو خودرو پیشرانه‌ی ۴ و ۶ سیلندر را با مشخصات قابل‌مقایسه‌ای ارائه می‌کنند اگرچه که در بحث کارایی و مصرف سوخت هوندا آکورد بهتر از کمری عمل می‌کند؛ اما آیا این موضوع برای برنده شدن آکورد کافی است؟ نه! با در نظر گرفتن این موضوع که کمری هنوز پرفروش‌تر از آکورد است احتمالاً مزیت‌های آکورد کافی نیست.

فورد F-150 در برابر رم ۱۵۰۰ اکودیزل و شورولت سیلورادو

half-ton-shootout-group
سگمنت پیکاپ ها رقابتی‌تر از هر زمان دیگری شده بنابراین چه زمانی بهتر از حالا برای شاخ‌به‌شاخ کردن پیکاپ های ساخت آمریکا وجود دارد؟ نویسنده‌ی اتوگاید سه پیکاپ تراک محبوب فورد F-150، رم ۱۵۰۰ اکودیزل و شورلت سیلورادو را در برابر هم قرار داده تا برنده را انتخاب کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.