تصادفی دلخراشی در محور یاسوج-بابامیدان ۵ کشته برجای گذاشت

0

بر اثر شاخ به شاخ شدن دو پژو ۴۰۵ در جاده یاسوج – بابامیدان، ۵ نفر جان باختند که ۴ نفر از آن‌ها در آتش سوختند

بر اثر شاخ به شاخ شدن دو پژو ۴۰۵ در جاده یاسوج – بابامیدان، ۵ نفر جان باختند که ۴ نفر از آن‌ها در آتش سوختند

به گزارش کارستان به نقل از عصرجهان، ساعت ۱۴ جمعه در کیلومتر ١٠ یاسوج-بابامیدان(پیچ دلی اولاد علی مؤمن) یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک پژو ۴۰۵ دیگر تصادف کرد که در این حادثه ۵ نفر کشته و ٢ نفرمجروح شدند.
فارس در این خصوص به نقل از اسفندیار تباشیر فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد نوشت: این حادثه در محل پیچ دلی اولاد علی مؤمن رخ داده و پژویی که از سمت بابامیدان به طرف یاسوج در حال حرکت بوده از لاین خود خارج می شود.
این خودرو پس از خروج از لاین خود وارد لاین دیگر شده و با خودروی پژوی همنام برخورد می کند که در نتیجه ۴ نفر از سرنشینان خودروی پژوی از لاین خارج شده در آتش می سوزند و یک نفر مصدوم می شود و همچنین یکی از سرنشینان پژوی مقابل نیز فوت می کند.
وی گفت: این حادثه در محل پیچ دلی اولاد علی مؤمن (استان کهگیلویه و بویراحمد) رخ داده و پژویی که از سمت بابامیدان به طرف یاسوج در حال حرکت بوده از لاین خود خارج می شود.
تباشیر افزود: این خودرو پس از خروج از لاین خود وارد لاین دیگر شده و با خودروی پژوی همنام برخورد می کند که در نتیجه ۴ نفر از سرنشینان خودروی پژوی از لاین خارج شده در آتش می سوزند و یک نفر مصدوم می شود و همچنین یکی از سرنشینان پژوی مقابل نیز فوت می کند.
وی گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.