معرفی زیباترین اتومبیل های مشکی رنگ + تصاویر

0

زیباترین اتومبیل های مشکی رنگ

در این مقاله تعدادی از زیباترین اتومبیل های مشکی رنگ به تصویر کشیده شده است. می دانید که ماشین های مشکی در نگاه اول، بزرگ، زیبا و لوکس و با جبروت به نظر می رسند، خصوصا زمانی که تازه از کارواش آمده باشد! از نگاه دیگر برخی معتقدند اتومبیل های مشکی رنگ، مرموز و ملبس به لباس شیطانی اند! همچنین گرد و خاک و کثیفی روی آن بیشتر به چشم بیننده می آید.

با شور و هیجان به ماشین های این مقاله نظر بیندازید که مطمئنیم عبور این ماشین ها در خیابان چشم بینندگان را به دنبال خود روانه می کند و از شکوه و جلال این اتومبیلها آب از دهان سرازیر می شود.

در ابتدا توضیح مختصری از همان مدل یا مدل مشابه آن داده شده است و نام هر اتومبیل در زیر هر عکس آورده شده است.

آئودی آراس۶ آوانت

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/39/Audi_A8_III_4.2_TDI_quattro_front_20100416.jpg/1200px-Audi_A8_III_4.2_TDI_quattro_front_20100416.jpg

آئودی آراس۶ (Audi RS۶) خودرویی است که در آلمان تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو، خودرو چهار چرخ محرک بوده است. سیستم جعبه‌ دندهٔ آن به صورت خودکار است.

نیسان جوک آر

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1390/8/27/14297_854.jpg

نیسان جوک (Nissan Juke) خودرویی است که در ژاپن، واشینگتن (تاین و ویر) و انگلستان تولید شده‌است.

این خودرو در کلاس مینی اس‌یووی قرار گرفته، طراحی آن موتور جلو، خودرو محور جلو، خودرو چهار چرخ محرک بوده با سیستم های جعبه دنده، ۶ دنده دستی و گیربکس اتوماتیک جعبه‌دنده متغیر پیوسته عرضه میشود.

بیوک رگال جی ان ایکس

http://cdn01.zoomit.ir/2017/4/e9f1d850-af3f-4aff-b0cf-ef5a96067aae.jpg

بیوک (Buick) شرکت بیوک در حال حاضر قدیمی‌ترین خودروساز آمریکایی است، که در سال ۱۸۹۹ توسط دیوید دانبار بیوک تاسیس شد و هم‌اکنون از شرکت‌های زیرمجموعه کمپانی جنرال موتورز به‌شمار می‌آید.

سال ۲۰۱۰ این شرکت مدل بیوک لاکراس را تولید کرد. در ۲۰۱۲ نیز بیوک ریگال جی‌اس، بر پایه مدل بیوک ریگال ساخته شد. مدل بیوک ریویرا مفهومی می‌باشد، که در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه گردید.

فراری اف۱۲برلینتا

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/F12pebblebeach.jpg

فراری اف۱۲برلینتا یک خودروی موتور وسط–جلو محور عقب ساخت شرکت ایتالیایی فراری است.این خودرو همانند بسیاری از مدل‌های اخیر فراری توسط پینین‌فارینا طراحی شده‌اند. طراحی بیرونی آن با تکیه بر تجربیات شرکت، در مسابقات فرمول ۱، برای کارآمدی آیرودینامیکی طراحی شده است.

لامبورگینی دیابلوجی تی

لامبورگینی، (به ایتالیایی: Lamborghini) شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در زمینه طراحی و ساخت خودروهای سوپر اسپورت و اس‌یووی فعالیت می‌کند.

http://autotuni.ru/uploads/posts/2012-12/1355480819_234832.jpg

سوبارو اس‌تی‌آی دبلیو آر ایکس

سوبارو شرکت خودروسازی ژاپنی است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت صنایع سنگین فوجی، وظیفه تولید خودروهای سواری آن را بر عهده دارد. عمده شهرت سوبارو به علت موتورهای تختی است، که در خودروهای خود از آن استفاده می‌کند.

شرکت سوبارو در مدل‌های سفارشی نظیر سوبارو امیپرزا نیز، از موتورهای توربو شارژر استفاده می‌نماید. این مدل بیشتر در مسابقات اتومبیل‌رانی مطرح است.

مایباخ اکسلرو

مایباخ اکسلرو (Maybach Exelero) تک خودرویی است سفارشی که توسط شرکت مایباخ (متعلق به شرکت دایملر آ گ) در سال ۲۰۰۵ برای شرکت طایر سازی فولدا ساخته شده‌است. قیمت این خودرو ۸ میلیون دلار است.

کادیلاک اسکالید

نتیجه تصویری برای کادیلاک اسکالید

کادیلاک اسکالِید (Cadillac Escalade) یکی از مدل‌های اس‌یووی خودروی لوکس کمپانی آمریکایی کادیلاک است.

این خودرو که اغلب مجهّز به چهار چرخ محرک است. آغاز تولید کادیلاک اسکالید تنها ده ماه پس از تایید طرح آن رخ داد.

این خودرو در آرلینگتون، تگزاس تولید می‌شود، اما در مکزیک و شهر کالینینگراد روسیه مونتاژ می‌شود. موتورهای این خودرو اغلب ۸ سیلندر و با حجم ۵ لیتر به بالا عرضه می‌گردد. از سال ۲۰۰۷ تا کنون، این خودروها از موتور Vortec 6200 استفاده می‌کنند که بیش از ۴۰۰ اسب بخار تولید می‌کند.

دوج چارجر

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-Dodge-Charger-Super-Bee.jpg

دوج چارجر یک خودرو آمریکایی ساختهٔ کمپانی دوج از گروه کرایسلر است.

در مورد هر یک از اتومبیل های مشکی رنگ بالا توضیحات مختصری داده شده است ولی برای اطلاعات بیشتر در زمینه کارخانه و مشخصات فنی و رفاهی آنها می توانید تحقیقات بیشتری انجام دهید.

حال کدام یک را برای رانندگی در یک روز تعطیل می پسندید که با آن، نهایت لذت را ببرید!

ترجمه و تنظیم: سمیه مظفری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.