کارگاه صافکاری در غرب تهران طعمه حریق شد

0

کارگاه صافکاری در غرب تهران طعمه حریق شد

فرمانده آتش نشانی ایستگاه ۷۴ گفت:یک کارگاه صافکاری خودرو در منطقه غرب تهران بامداد امروز دچار حریق شد و یک دستگاه خودرو سواری در میان شعله های آتش سوخت.

جعفر چلبی فرمانده آتش نشانی ایستگاه ۷۴ گفت:این حادثه ساعت ۰۵:۳۰ صبح امروز اتفاق افتاد و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۷۴ را به محله شهدای کن اعزام کردند.
 فرمانده آتش نشانی ایستگاه ۷۴ افزود:یک کارگاه صافکاری خودرو به مساحت ۱۵ مترمربع به علت نامعلومی در ساعات اولیه بامداد امروز طعمه آتش شد و به علت وجود مواد سریع الاشتعال در داخل این کارگاه، تمامی این کارگاه در زمانی کوتاه گرفتار شعله های آتش شد.
وی با اعلام این که آتش سوزی در زمان تعطیلی و بسته بودن کارگاه رخ داد، اضافه کرد: درهنگام بروز این حادثه، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس نیز در داخل این کارگاه  بود که این وسیله نقلیه نیز کاملا در آتش سوخت.
چلبی در ادامه گفت: آتش‌نشانان به محض حضور در محل حادثه با استفاده از دستگاه تنفسی و یک رشته لوله آب پرفشار آتش نشانی به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و به سرعت آن را خاموش کردند.
وی افزود: در داخل این کارگاه، دو سیلندراکسیژن، یک سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع و یک سیلندربزرگ گاز استیلن وجود داشت که آتش نشانان پیش از بروز انفجار همه این سیلندرها را از میان شعله های آتش خارج کردند و سپس با پاشیدن آب بر روی آن‌ها، کار خنک کاری سیلندر ها را انجام دادند.
چلبی با اشاره به این که علت این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است، گفت: دراین آتش سوزی به هیچ کس آسیب جانی نرسید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.