فروش اقساطی رنو تلیسمان ۲۰۱۷ + شرایط فروش

0

نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در بخشنامه فروش جدید، رنو تلیسمان را به عنوان خودروی محبوب رنو در ایران با «شرایط اقساطی» عرضه کرد

http://www.avalkhodro.com/wp-content/uploads/Renault_Talisman_2017__2_-990x556.jpg
در این بخشنامه فروش امکان استفاده از وام ۷۰ میلیون تومانی برای خرید مدل‌های ۲۰۱۷ این خودرو با بازپرداخت ۱۲ ماهه فراهم شده است.
نگین خودرو همچنان تلیسمان را با قیمت سال گذشته خود عرضه می‌کند و بهای ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را برای آن در نظر گرفته است.

رنو تلیسمان به موتور ۱.۶ لیتری توربو ۱۹۰ اسب بخار با گشتاور ۲۶۰ نیوتون متر مجهز است. توان موتور این خودرو توسط یک گیربکس ۷ دنده اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو می‌رسد. هماهنگی بالای موتور و گیربکس و از طرفی توان بالای موتور در تمام مدت، باعث شده تا تلیسمان شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۷/۷ ثانیه ثبت کند. همچنین این خودرو می‌تواند در حالت عادی به سرعتی بیش از ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت برسد.
وجود امکانات لوکس و از طرفی طراحی خاص باعث شده تا این سدان فرانسوی در جایگاه یک خودرو پریمیوم برای بازار ایران باشد. رنو تلیسمان این روزها تا ۲۱۰ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای رنو در ایران و بازار جهان شناخته می‌شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه فرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.