شاگرد مغازه مکانیکی سارق از آب در آمد

0

کارگر مغازه مکانیکی سارق از آب در آمد

رییس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، از دستگیری سارق مغازه مکانیکی در حوزه کلانتری ۱۲۶ خبر داد.

 سرهنگ محمد قربان منصوری، رییس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس گفت: در پی دریافت خبری، مبنی بر وجود اموال مسروقه در مغازه کرکره سازی، سریعاً تیمی از عوامل کلانتری به محل اعزام و در بررسی اولیه، صحت خبر تأیید و مالک مغازه شناسایی شد.
منصوری عنوان داشت: طی هماهنگی با مقام قضایی، دستگیری مالک مغازه و ضبط اموال مسروقه را در دستور قرار دادیم و تیمی از مامورین انتظامی به مغازه کرکره سازی اعزام و متهم را دستگیر و تعدادی اموال مسروقه که مربوط به اقلام و تجهیزات مکانیکی و قطعات خودرو بود، کشف و ضبط شد.
به گفته وی متهم جرم انتسابی را قبول نکرد و اظهار نمود که اموال داخل مغازه کرکره سازی، متعلق به یکی از دوستانش که شاگرد مکانیکی است؛ می‌باشد و از سرقتی بودن آن خبر ندارد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: تیمی جهت شناسایی و دستگیری شاگرد مغازه، اعزام و مظنون در داخل مغازه مکانیکی که در حوزه کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس بود؛ دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.
رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس بیان داشت: متهم در بازجویی اولیه منکر تعلق اموال به خود شد. ولی با دعوت از مالک مغازه مکانیکی، وی اموال مسروقه را شناسایی نمود و گفت: «این اموال متعلق به مغازه‌ام می‌باشد. چند روز پیش این اموال که حدود چهل میلیون تومان است به سرقت رفته است و پرونده وی در حال پیگیری است».
این مقام انتظامی گفت: متهمین به همراه اموال مسروقه برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.
منصوری در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با دقت در استخدام شاگرد از وقوع سرقت های مشابه جلوگیری کنند. صاحبان مغازه بهتر است ضمن احراز مدارک هویتی کارگر، از وی برگ سلامت جسمانی و برگ سوء پیشینه اخذ و پس از معرفی معرف، نسبت به تنظیم قرارداد و شروع به کار وی اقدام کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.