مرسدس‌ بنز GLE کوپه با پوشش چندرنگ +تصاویر

0

مرسدس‌ بنز GLE کوپه با پوشش چندرنگ

با توجه به رنگ‌آمیزی‌های مختلف در خودروهای امروزی، پیدا کردن یک رنگ واقعاً خاطره‌انگیز کار بسیار مشکلی است. امّا مالک این مرسدس‌بنز GLE کوپه جانب احتیاط را رها کرده و از چندین رنگ برای پوشش خودرویش استفاده کرده است. این رنگ‌آمیزی بین طیف‌های مختلفی از صورتی، نارنجی و قهوه‌ای تغییر کرده و مکمّلی برای پنجره‌های رنگی و الگوهای سیاه‌رنگ بدنه است.

merc-gle-coupe-vossen-color-wrap-7

merc-gle-coupe-vossen-color-wrap-8
چرخ‌های سفارشی این خودرو که از «ووسن» می‌آیند و سری VFS1 نامیده می‌شوند، دارای سبکی از طراحی هستند که پیش‌تر در مدل‌هایی مانند لکسس IS F دیده شده است. پوشش این چرخ‌ها از تایرهای پیرلی است.

merc-gle-coupe-vossen-color-wrap-3

merc-gle-coupe-vossen-color-wrap-1

merc-gle-coupe-vossen-color-wrap-11

merc-gle-coupe-vossen-color-wrap-6

merc-gle-coupe-vossen-color-wrap-12

merc-gle-coupe-vossen-color-wrap-2
البته در مورد اینکه برای بهبود عملکرد این GLE کوپه اقدامی صورت گرفته یا خیر، چیزی گفته نشده است. موضوعی که می‌توان با اطمینان بیشتری در مورد آن صحبت کرد، این است که بر اساس طراحی خروجی اگزوز این مدل می‌توان آن را یک ۴۰۰ فورماتیک یا یک ۳۵۰d فورماتیک دانست. ۴۰۰ فورماتیک مدلی است که با یک موتور ۳ لیتری بنزینی به قدرت ۳۲۸ اسب‌بخار همراه است و این در حالی است که مدل ۳۵۰d مجهز به یک موتور توربو-دیزل ۳ لیتری با خروجی ۲۵۴ اسب‌بخار است. مدل بنزین از نظر شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به اندازه یک ثانیه سریعتر عمل می‌کردند، ولی مزیّت مدل دیزل در زمینه مصرف سوخت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.