رویای ساختِ خودروی پرنده محقق شد+ تصاویر

0

رویای ساختِ خودروی پرنده محقق شد

یک نمونه آزمایشی از خودروی پرنده‌ای که تحت نظارت شرکت خودروسازی تویوتا طراحی شده است، روز شنبه رونمایی شد.

 به نقل از رویترز، روز شنبه، مهندسان تحت حمایت شرکت خودروسازی تویوتا، خودروی پرنده خود را رونمایی کردند. این مهندسان امیدوارند در روشن کردن مشعل المپیک تابستانی سال ۲۰۲۰ توکیو، از این خودرو استفاده شود.
این شرکت نوپا که تحت حمایت تویوتا در تلاش برای تولید این خودروی پرنده است، “کارتیوِیتور” نام دارد. در این شرکت، ۳۰ مهندس از جمله چند کارمند جوان شرکت تویوتا در پروژه “اسکای دایو” فعالیت می‌کنند. هزینه‌های این پروژه، از سرمایه‌گذاری‌های عمومی تامین می‌شود.
خودروی پرنده تحت حمایت تویوتا رونمایی شد+تصاویر
در این رونمایی، مدل آزمایشی این خودرو برای چند ثانیه از زمین بلند شد و در هوا معلق ماند. رئیس این پروژه گفت برای افزایش ثبات و قدرت این خودرو، باید طراحی آن دستخوش برخی تغییرات شود.
مقامات این شرکت امیدوارند بتوانند کوچک‌ترین خودروی الکتریکی جهان را که قابلیت استفاده در مناطق کوچک شهری دارد تولید کرده و آن را تا سال ۲۰۲۵ به فروش انبوه برسانند.

در ماه گذشته، شرکت تویوتا و شرکت‌های وابسته به آن، مبلغ ۴۲.۵ میلیون ین ژاپن را در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند.
در سراسر جهان، شرکت‌هایی در تلاش برای تولید نخستین خودروی پرنده هستند. با این‌حال، این شرکت‌ها در پروژه‌های خود با مشکلاتی روبرو خواهند شد. بسیاری از کشورهای جهان همچنان درباره قانون‌گذاری درباره پهپادها و خودروهای خودران به نتیجه‌ای قطعی نرسیده اند.
خودروی پرنده تحت حمایت تویوتا رونمایی شد+تصاویر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.