معرفی موتورسیکلت Brutale 800 2016 + قیمت و مشخصات فنی

0

معرفی موتورسیکلت  Brutale 800 2016 + عکس و مشخصات

اولین نگاه به ام وی آگوستا Brutale 800 مدل 2015 در نمایشگاه EICMA

هیچ خبری از F4 جدید نبود٬ اما Brutale 800 به خوبی جایش را پر کرده بود.

در نمایشگاه امسال EICMA تو ذهنمان انتظار داشتیم تا ام وی آگوستا مدل جدیدتر و پیشرفته تر F4 را رونمایی کند. قبل از معرفی و برگذاری نمایشگاه خبرهای بسیاری را از بابت برطرف کردن مشکلات که باعث خروج نادرست قدرت بود میشنیدیم. من خیلی چیزها مثل استفاده نکردن از سوپاپ رادیکالی٬ پخش کننده دایروی روغن و سیستم خنک کننده جدید شنیده بودم. به هر حال٬ اینچنین نبود هیچ خبری از F4 جدید نبود اما بجای آن یک موتور بسیار زیبای Brutale 800 انتظارمان را میکشید.

اولین نگاه به ام وی آگوستا Brutale 800 مدل 2015 در نمایشگاه EICMA

موتورسیکلت Brutale 800 2016 کاملا مدرن شده٬ با ظاهری که بسیار قابل ستایش و در عین حال زیبا است. در آن از قالب اسکلت جدید آلومینیومی trellis استفاده شده است٬ بیشتر سه گوش شده است که دور موتور آن را مانند استایل Turismo Veloce پوشانده است. موتورسیکلت خام آن در تمام جزئیات کاملا از نو طراحی شده است که سواری راحت تری را نزدیک به آخرین حد قدرت آن ارائه دهد. حجم باک آن هم به ۱۶.۵ لیتر افزایش یافته که موجب خوشحالی تمام هوادارانش شده است.

اولین نگاه به ام وی آگوستا Brutale 800 مدل 2015 در نمایشگاه EICMA

این موتورسیکلت به زیر تیغ جراحی رفته تا به استاندارد آلایندگی یورو ۴  برسد. که این باعث کاهش اوج قدرت خروجی به ۱۱۶ اسب بخار شد٬ اما گشتاور آن افزایش پیدا کرد و به گشتاور ۶۱.۲ پوند بر فیت رسید. تمام این تغییرات به هر حال برای استفاده در جاده بکار گرفته شده است. از این موتورسیکلت انتظار میرود  که با افزایش بهبود الکترونیکی MV Agusta همراه شده باشد. همانطور که از ظاهر آن پیداست از یک قابلیت اسپرتی جدید که یک اختراع به حساب می آید بهره برده است که آن چراغ جلو آن است با تکنولوژی LED که مانند استایل ماشین های BMW است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.