مشخصات کامیون قدرتمند کاماز روسی + تصاویر

0

نمایش باورنکردنی از کامیون قدرتمند کاماز

نمایش باورنکردنی از کامیون قدرتمند کاماز

در سال‌های اخیر، شرکت روسی کاماز به موفقیت‌های زیادی در مسابقات مربوط به کامیون‌ها رسیده است. ردبول در یک ویدئوی تماشایی، توانایی‌های مشهورترین محصول این برند را نشان می‌دهد.

نزدیک به ۵۰ سال از فعالیت کاماز می‌گذرد و کیفیت بالای کامیون‌های این شرکت، شهرتی جهانی پیدا کرده است. امروزه حدود ۱۱ درصد از سهام کاماز، در اختیار گروه دایملر قرار دارد و برای کارخانه‌های آن، بیش از ۳ میلیارد دلار ارزش تجاری برآورد می‌شود.

جالب است بدانید که از سال ۲۰۰۰ تا کنون، ۱۷ دوره از مسابقات مشهور رالی داکار برگزار شده است که کامیون‌های کاماز، در ۱۳ دوره به مقام قهرمانی رسیده‌اند. تیم کاماز در سال ۲۰۱۷ هم با مدل ۴۳۲۶ به رانندگی ادوارد نیکولایف، بر سکوی اول رالی داکار ایستاد.

پیشرانه‌ی کامیون ۴۳۲۶ کاماز، ۸ سیلندر دیزلی با آرایش V است که ۱۶.۲ لیتر حجم دارد و قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار فراهم می‌کند. این مدل برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، حدود ۱۱.۵ ثانیه زمان می‌برد و نهایت سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت در اختیار می‌گذارد. این آمار برای کامیونی که بیش از ۱۰.۵ تن وزن دارد، باورنکردنی است.

کامیون کاماز Kamaz

در ویدئویی که از چند روز پیش در شبکه‌های اجتماعی ردبول دیده می‌شود، یک دستگاه کامیون ۴۳۲۶ کاماز که رانندگی آن را ادوارد نیکولایف به عهده دارد، با حرکت در برف و یخ، توانایی‌های خود را به نمایش می‌گذارد. در ادامه‌ی این فیلم کوتاه، شاهد پرش کامیون به طول ۳۵ متر و فرود آن از ارتفاعی بیش از ۳ متر روی سطح برفی هستیم. اگر علاقه‌مند صنعت خودرو هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای این فیلم کوتاه را از دست ندهید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.