معرفی بی ام و X6 + قیمت و مشخصات فنی

1

معرفی خودرو بی ام و X6 سلطان جاده + تصاویر

شرکت بی ام و که چندی پیش مدل قبلی X6 را به بازار عرضه کرده بود اکنون نسل دوم مدل X6 منسوب به سلطان جاده را معرفی کرده است و قصد دارد مدل ۲۰۱۸ آن را وارد بازار خودرو کند.

شرکت خودروسازی بزرگ بی ام و در جدیدترین تولیدات خود قصد فروش و عرضۀ نسل دوم از خودروی بی ام و X6 را در بازار دارد در این بخش میتوانید عکس هایی از نمای داخلی و خارجی این خودروی پیشرفته و جزئیاتی از آن را ملاحظه کنید.

بی ام و X6 به عقیده اکثر خودرو سواران حرفه ای می تواند یک اتومبیل بی نقص باشد.چندی پیش مدل قبلی X6 را به بازار هند عرضه کرده بود. حالا این غول خودروسازی قصد دارد مدل ۲۰۱۵ این مدل را هم به بازار هند عرضه کند. شرکت بی ام و از توانایی نسل دوم X6 بسیار راضی است و به همین دلیل لقب سلطان جاده را به آن داده است.بی ام و

https://forikhodro.com/wp-content/uploads/2016/05/bmw-x6-1.jpg

بی ام و

مدل ۲۰۱۵ نسبت به مدل سال گذشته کمی جسورتر و البته اسپرت است تا با جاده های هند سازگاری بیشتری داشته باشد. گفتنی است موتور مدل عرضه شده برای بازار هند فقط از نوع دیزلی است. موتور دیزیلیِ توربوی دوقلوی X6 بسیار قدرتمند است. حداکثر نیروی گشتاوری آن ۶۰۰ نیوتن متر و ۳۰۶ اسب بخار هم قدرت دارد. قدرت این موتور با استفاده از سیستم BMW xDrive AWD  و توسط یک گیربکس اتوماتیک هشت دنده به تمام چرخ ها ارسال می شود. ترکیب قدرتمند موتور و گیربکس نسل دوم بی ام و X6 بسیار موفق بوده است. سرعت مدل جدید بی ام و X6 تنها در ۵.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر رسیده و نهایت سرعت آن نیز ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت است.

از مدل ۲۰۱۵ بی ام و X6 در ماه ژوئن امسال رونمایی شد. ظاهر این خودرو از جمله طرح چراغ های جلوی و سپرهای آن نسبت به مدل سال گذشته آن به کلی تغییر کرده است. مدل ۲۰۱۵ همچنین در چهار رنگ و با چرخ های ۱۷، ۱۸ و ۲۰ عرضه شده تا سلیقه های متفاوت را راضی نگه دارد. البته طراحی داخلی هم از تغییرات جدید در امان نمانده است.

http://www.ariabuy.com/Cars/Cars/BMW/X%206/Images/13.jpg

اگر بخواهیم دقیقا ابعاد این شاسی بلند شکیل شرکت بی ام و را بدانید، باید بگوییم که طول آن ۴۹۰۹ میلی متر، عرض آن ۱۹۸۹ میلی متر و ارتفاع آن نیز ۱۷۰۲ میلی متر است. بنابراین می توان گفت که ۳۴ میلی متر به طول، چهار میلی متر به عرض و ۱۲ میلی متر نیز به ارتفاع آن نسبت به مدل قبلی اضافه شده است. مدل ۲۰۱۵ بی ام و X6 تا دو هفته دیگر در هند عرضه خواهد شد.

  • کارخانه تولید کننده : بی ام دبلیو
  • کشور تولید کننده : آلمان
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده : پرشیا خودرو
  • کلاس بدنه : شاسی بلند

قیمت نمایندگی

۰ تومان

قیمت بازار

۰ تومان

https://forikhodro.com/wp-content/uploads/2016/05/bmw-x6-2.jpg

BMW X6 توسط آقای ” پیر لکلرک ” طراحی شده . آقای لکلرک قبلا عهده دار طراحی مدل X5 جدید نیز بوده اند . طراحی این خودرو که در قسمت جلو بسیار شبیه مدل X5 میباشد به خوبی صورت گرفته . در حقیقت هدف از طراحی این خودرو معرفی یک ب ام و ی کاملا متحول شده در فرم چراغ ها نبود زیرا مدل X5 خود دارای طرحی زیبا و اسپرت بود ولی شرکت ب ام و برای عرضه ی مدلی اسپرت تر و جذاب تر بحث تولید X6 را مطرح کرد . موتور در نظر گرفته شده برای

اطلاعات بیشتر

http://www.car.ir/files/cache/files_cars_9_5.0_lit%5B38b79778db8b367b6ffc39874d3af9a9%5D.jpg

مشخصات مهم

حجم موتور ۴۳۹۵
تعداد سیلندرها ۸
آرایش قرار گیری سیلندرها خورجینی V شکل
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) ۴۰۷ اسب بخار در ۵۰۰۰ تا ۶۴۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) ۶۰۰ نیوتون متر در ۱۷۵۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو چهار چرخ محرک
نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
تعداد دنده (جلو) ۸
حداکثر سرعت ۲۵۰
شتاب ۰ الی ۱۰۰ (برحسب ثانیه) ۵
سیکل ترکیبی مصرف سوخت ۱۲.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. آیفون مشهد می گوید

    خیلی خووب بوود مرسی بابت تلاشتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.