معرفی موتورسیکلت دوکاتی Scrambler+ قیمت و مشخصات فنی

0

معرفی موتورسیکلت دوکاتی Scrambler

نماشیگاه INTERMOT سال ۲۰۱۴: Scrambler جدید با موتور هواخنک خود٬ دوکاتی را به سیر راه آینده باز میگرداند.

خیلی صحبت از این بود که دوکاتی Scrambler جدید چه شکلی خواهد بود٬ و چطوری لیست سخت سنت های دوکاتی را در طراحی خود استفاده خواهد کرد. خب٬ در نمایشگاه INTERMOT آلمان٬ دوکاتی به تمام حدس و گمان ها پایان داد٬ و مدلی با طراحی هوشمندانه با استفاده از روح اصلی سال ۱۹۶۰ معرفی نمود.

دوکاتی Scrambler مدل 2015

چراغ جلو آن یک طرح زیبای LED شکل دارد٬ که به دیگر قطعات مدرن متصل شده و موتوری را درست کرده که نه خیلی بلند٬ و نه خیلی بزرگ است. بطور واضح٬ Scrambler جدید مشتریانی را هدف خودش قرار داده است که به دنبال موتوری هستند که نه تنها فرمان دهی (Handling) راحت٬ سواری راحت و دسترسی خوبی دارد٬ بلکه مانند مدل اصلی جد خودش طراحی فشن و دوست داشتنی دارد.

موتور جدید آن٬ ورژن جدیدی از SOHC V-twin است که با هوا و روغن خنک شده٬ و به آن دو سوپاپه هم می گویند و ۸۰۳cc حجم دارد. در واقعیت٬ موتور ۷۹۶ از نو تقویت شده تا ۷۵ اسب بخار را در ۸۲۵۰rpm تولید کند٬ و ۵۰.۲ pound-feet گشتاور را در دور ۵۷۵۰rpm تولید میکند. بین اوج گشتاور و اوج قدرت٬ فاصله ۲۵۰۰rpm وجود دارد٬ که انعطاف پذیری عالی و سواری نرم را گارانتی میکند که ممنون cam با ۱۱ درجه overlap است.

دوکاتی Scrambler مدل 2015

وزن موتور Scrambler جدید طبق اندازه گیری انجام شده ۱۷۰ کیلوگرم است و در چهار نسخه عرضه میشود: Scrambler Icon با قیمت ۸۴۹۵$٬ مدل Urban Enduro با قیمت ۹۹۹۵$٬ مدل Scrambler Full Throttle با قیمت ۹۹۹۵$ و مدل Scrambler Classic با قیمت معادل ۹۹۹۵$ به فروش خواهند رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.