معرفی و مشخصات کامل وانت دوکابین شاسی بلند آمیکو

0

وانت دوکابین شاسی بلند آمیکو + عکس

معرفی و مشخصات کامل وانت دوکابین شاسی بلند آمیکو

این روزها در رسانه‌های مکتوب و مجازی از پیکاپ‌های تنومندی سخن رانده می‌شود که نشانی ایرانی بر خود دارد. این دو پیکاپ که اساساً یکی هستند و تنها در کدگذاری فرق دارند، آمیکو ۲۲۴M (نسخه دو کابین) و آمیکو ۱۲۲M(نسخه تک کابین) نام دارند.

اگر چنانچه به آرم و نشان جلوپنجره آمیکو ۲۲۴M و برادر تک کابینش ۱۲۲M توجهی نکنیم، شاید در همان وهله نخست، این بلندقامتتان وطنی را با وانت‌بارهای ژاپنی و یا حتی آمریکایی نیز اشتباه بگیریم. روی‌هم‌رفته، تناسبات ابعادی تا حد ممکن در آنها رعایت شده و همه‌چیز همان‌طوری است که از یک پیکاپ تنومند انتظار می‌رود. این دو برادر تنومند از تمامی زوایا جذاب و دلنواز هستند و رنگ متالیک، رکاب مجزا، دستگیره درب‌ها و آینه‌های کرومی و گارد ایمنی که بر روی آنها نصب شده، ظاهر مستحکم و پرهیبتی را به این دو هدیه داده است.

pagu6n1ctz94zcf4nxoa.jpg

هرچند پیکره بیرونی این پیکاپ‌های وطنی به‌اندازه تویوتا هایلوکس از جذابیت بصری برخوردار نیست ولی بی‌شک از بسیاری رقبای چینی و هندی خود برتر بوده و از این حیث نمره بالایی کسب می‌کنند. در این میان، نسخه تک کابین و یا همان آمیکو ۱۲۲M تنها از طول کمتری نسبت به نسخه دو کابین و یا همان ۲۲۴M برخوردار است.

وانت دوکابین شاسی بلند آمیکو

مشخصات کامل وانت دوکابین شاسی بلند آمیکو (۲۲۴ M)

مشخصات کامل وانت دوکابین شاسی بلند آمیکو (224 M)

وانت دوکابین شاسی بلند آمیکو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.