دوج چارجر SRT 392 مدل ۲۰۱۳ + قیمت ومشخصات فنی

0

دوج چارجر SRT 392 مدل ۲۰۱۳

دوج در هشتمین فستیوال سالانه LX که دیگر به Spring Fest مشهور شده، با یک نسخه ویژه از چارجر SRT آمده بود

اول ازهر چیزی باید بگوییم که Spring Fest بهار هر سال میلادی، مالکانی که خودرویشان بر پلتفرم LX کرایسلر ساخته شده را از سراسر دنیا برای شرکت در این فستیوال به کالیفرنیا و شهر ایروین  می کشاند. گفتنی است پلتفرم LX بر روی کرایسلر ۳۰۰ (از سال ۲۰۰۵)، دوج مگنوم استیشن (در سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸) و همچنین دوج چارجر (در سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰) استفاده شده است.

حال به سراغ SRT 392 برویم؛ همانند مابقی ۳۹۲ها، این خودرو نیز دارای لوگوی گرافیکی در طرفین بدنه و لوگوی ۳۹۲ بر روی گلگیرهای جلوست. علاوه بر رنگ قرمز بدنه (TorRed) از رنگ مشکی براق نیز در جلوپنجره، کاپوت، سقف و اسپویلر عقب است. دوج یک شماره پلاک اختصاصی نیز در کابین خودرو جاسازی کرده و از رینگ های ۲۰ اینچی SRT مدل Black Vapor Chrome بهره گرفته است.

Dodge Charger SRT 392

SRT تغییری در موتور این خودرو نداده و از این رو تفاوتی با مدل های چارجر SRT8 نخواهد داشت؛ یعنی همان پیشرانه ۶.۴ لیتری V8 باقدرت ۴۷۰ اسب بخار با گشتاور ۶۴۰ نیوتن متر به همراه یک گیربکس ۵ سرعته اتومات در انتظار شماست.

تولید محدود ۳۹۲ دستگاهی از این خودرو از اواخر ۲۰۱۳ آغاز شده و مشتریان می توانند آنرا در رنگ های سفید (Bright White)، آلویی (Plum Crazy)، قرمز (TorRed)، نقره ای (Billet Silver) و نارنجی (HEMI® Orange) سفارش دهند. قیمت فعلی پکیج ۳۹۲ معادل ۲,۴۹۵ دلار اعلام شده که با این اوصاف قیمت پایه ای این خودرو را به ۴۵,۲۵۰ دلار می رساند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.