بوگوارد به بازار خودرو ایران می آید؟

0

بوگوارد به بازار خودرو ایران می آید؟

شنیده ها حاکی از آن است که بزودی خودروهای شاسی بلند شرکت بورگوارد آلمان به ایران وارد شود و طرفداران خاص خود را خواهد داشت.

گروه بورگوارد یکی از تولید کنندگان خودرو در جهان، از توزیع خودروهای خود در ایران برای یک فرصت منحصر به فرد جهت رانندگی به همراه ماجراجویی با خودروهای ۵BX و ۷BX خبر داد.

https://arvandplak.ir/wp-content/uploads/2015/09/Borgward-BX7-2016-01-526x351.jpg
از آنجا که رانندگان ایرانی روز به روز به دنبال ایمنی و عملکرد بهتر خودروهستند، ۵BX و ۷BX با داشتن ۱۶ سیستم کنترل عملکرد، افزایش فعالانه و غیر فعالانه سیستم ایمنی به همراه افزایش قدرت مانور و امنیت خودرو و بهینه سازی مصرف سوخت می تواند طرفداران زیادی در ایران برای خود جذب کند.

طبق اطلاعیه گروه بوگوارد جزییاتی بیشتر در خصوص قیمت گذاری، زمان در دسترس قرار گرفتن برای فروش خودرو های این شرکت متعاقباً اعلام خواهد شد.

http://digiato.com/wp-content/uploads/2017/06/BORG-5.jpg
گفتنی است گروه بورگوارد آ.جی. سازنده جهانی خودرو است که دفتر مرکزی آن در اشتوتگارد آلمان بوده و سه مرکز تحقیقات در سراسر جهان دارد. در دوران اوج شکوفایی خود در اواخر دهه ۵۰ میلادی در قرن پیش، بورگوارد سومین سازنده بزرگ اتومبیل در آلمان بود.

بورگوارد در ایران تولید خواهد شد

در همین خصوص فرهاد احتشام راد عضو سابق انجمن وارد کنندگان خودرو در گفتگو با با خبرنگار به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: توافقاتی با شرکت مادر در آلمان در این مورد به انجام و منجر به یک قرارداد هم است اما زمان دقیق ورود بورگوارد به ایران مشخص نیست.

وی افزود: یک شرکت ایرانی نمایندگی این خودروسازی آلمانی را برعهده گرفته و برنامه واردات خودروهای شاسی بلند این شرکت را اعلام خواهد کرد اما تاکنون زمان مشخصی برای ورود و قیمت خودروها این شرکت بیان نشده است.

عضو سابق انجمن وارد کنندگان خودرو در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت خودرو سازی خط تولید هم در ایران به راه خواهند انداخت یا خیر گفت: شنیده ها حاکی از این است که ورود این خودرو سازی به کشور همراه با تولید خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.