آموزش نصب دزدگیر ماشین پراید و تیبا

2

آموزش نصب دزدگیر ماشین پراید و تیبا

طریقه نصب دزدگیر پراید – طریقه نصب دزدگیر تیبا- فروش دزدگیر ماشین – قیمت دزدگیر

نصب دزدگیر بر روی ماشین به نوعی دادن زبان فریاد کشیدن به ماشین بی زبان است. تا در مواقعی که دزد به سراغ آن می آید فریاد بکشد و شما را خبر دار کند. پراید از آن دسته ماشین هایی است که امنیت بالایی ندارد. و به راحتی درهای آن توسط دزدان باز می شود. یکی از راهکارهای افزایش امنیت ماشین نصب یک دزدگیر خوب بر روی آن است. شرکت ایمن کاران یکی از بزرگترین مراکز فروش دزدگیر پی ال سی و سایر مارک های معروف جهان در ایران است. که بهترین دزدگیرهای خاص پراید و تیبا را در اختیار شما قرار می دهد. با صرف کمترین هزینه برای همیشه امنیت ماشین خود را تضیمن کنید. در همین زمینه آموزش نصب دزدگیر ماشین پراید را برای شما آماده کرده ایم. پس با شرکت ایمن کاران همراه باشید.

حالت اول: همه سیم های مورد نیاز روی قفل مرکزی هستند، مانند تصویر زیر.[نکته۱]

اموزش نصب دزدگیر پراید

حالت دوم: همه سیم های مورد نیاز روی قفل مرکزی طبق تصویر بالا به جز سیم های پمپ که باید مطابق تصویر زیر از سوکتی که به داخل درب راننده میرود بگیریم.[نکته۲]

Pride-Door

شماتیک سوکتی که به درب راننده میرود

پراید مدل ۸۹ به پایین

  • مثبت ثابت: (زیر فرمان – سوکت سیاه دو سیم) سیم سفید درشت
  • ACC: (زیر فرمان – سوکت سیاه دو سیم) سیم سیاه/سفید درشت
  • تحریک قفل و باز دب ها: (داخل درب راننده) دو سیم آویزان از پمپ [نکته۳]
  • لادری و راهنما: (سوکتی که از سمت چپ پای راننده به عقب میرود.) مانند تصویر زیر

Pride-Lights

شماتیک سوکتی که از سمت چپ پای راننده به عقب میرود

http://www.cargeek.ir/images/Dozdgir_Khodro_jozve.jpg

نکات:

  1. در این حالت باید سیم های رله های قفل و باز دزدگیر را به صورتی که میگوییم ببندید. (رنگ سیم هایی که توضیح میدهیم، مطابق دزدگیرهای چینی میباشد) به این ترتیب که سیم های سفید دزدگیر (COM) باید به سمت پمپ ها متصل شوند و سیم های نارنجی دزدگیر (NC) به سمت قفل مرکز متصل شوند و سیم های زرد دزدگیر (NO) به مثبت ثابت متصل گردد.
  2. در این حالت باید سیم های رله های قفل و باز دزدگیر را به صورتی که میگوییم ببندید. (رنگ سیم هایی که توضیح میدهیم، مطابق دزدگیرهای چینی میباشد) به این ترتیب که سیم سفید دزدگیر (Look COM) را باید به سمت پمپ سیم بالایی متصل کنید و سیم سیم سفید/سیاه دزدگیر (unLook COM) را باید به سمت پمپ سیم پایینی متصل کنید و سیم های نارنجی دزدگیر (NC) را به منفی ثابت متصل  و سیم های زرد دزدگیر (NO) به مثبت ثابت متصل گردد.
  3. در این حالت باید سیم های رله های قفل و باز دزدگیر را به صورتی که میگوییم ببندید. (رنگ سیم هایی که توضیح میدهیم، مطابق دزدگیرهای چینی میباشد) به این ترتیب که سیم های سفید دزدگیر (COM) را باید به داخل درب راننده ببریم و به دو سیم آویزان شده پمپ متصل کنید و سیم های نارنجی دزدگیر (NC) را به منفی ثابت متصل شوند و سیم های زرد دزدگیر (NO) به مثبت ثابت متصل گردد.
  4. برای لادری صندوق عقب نیز باید از دسته سیم پشت لامپ صندوق عقب، سیم تحریک منفی لامپ که اکثر اوقات آبی رنگ است را باید به سیم لادری که در همانجاست که رنگ آن هم قرمر/آبی (در مدل های قدیمی) و یا رنگ آن سفید (در مدل های جدید) متصل کنیم تا با باز کردن صندوق عقب، چراغ سقف روشن گردد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. وحید می گوید

    باسلام وخداقوت
    من پراید۱۴۱مدل۸۹خریدم متاسفانه کاپوت جلودزدگیر نصب نشده از کجا وچطوری یک سیم به کلید کاپوت جلوبیارم ضمنا از نوع دزد بیخبرم .ممنون

  2. اشکان می گوید

    دم نویسنده گرم
    ممنون از اشتراک گذاری این مطلب
    من هیچی از سیم کشی پراید نمی دونستم و با این راهنما به راحتی دزدگیرمو شخصاً نصب کردم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.