خدمات کارت طلایی خودرو چیست ؟

0

فهرست قیمتهای کارت طلایی ایران خودرو ،قیمت کارت طلایی ۴ ستاره ایران خودرو ،کارت طلایی ایران خودرو تصادف ،نحوه دریافت خسارت از کارت طلایی ،پرداخت اقساط کارت طلایی ایران خودرو ،مزایای کارت طلایی سه ستاره پژو پارس ،ثبت نام کارت طلایی ایران خودرو

 کارت طلایی چیست؟

پاسخ: کارت طلایی، خدمات شامل بیمه بدنه به همراه مزایای بیشتر. از یک ستاره تا چهار ستاره با مزایای متفاوت قابل خرید می باشد. برای خودروهای پارس و سمند به صورت اجباری بوده و بقیه خودروها با پرداخت مابه التفاوت به صورت اختیاری می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

پس از برگشت چک کارت طلایی چه امری اتفاق می افتد ؟

پاسخ: اشتراک غیرفعال و پیامکی دراین خصوص به مشتری ارسال می گردد (درصورتیکه مشتری شماره تلفن همراه خود را هنگام تمدید اشتراک داده باشد و در سیستم ثبت شده باشد ) سپس مشتری با دفتر مربوطه تماس گرفته شماره حساب شرکت را دریافت و پس از واریز وجه با تحویل اصل فیش و ارایه کارت شناسایی چک را دریافت و اشتراک نیز فعال می گردد.

پذیرش واحد کارت طلایی جهت خودروی تصادفی چگونه انجام می گیرد؟

پاسخ: جهت اخذ نوبت به سالن پذیرش نمایندگی (سرپرست کارت طلایی) مراجعه نموده و فرمهای مربوط به پذیرش را دریافت نمایید.

خدمات تحت پوشش کارت طلایی شامل چه مواردی می شود؟

پاسخ: هزینه های مربوط به صافکاری و نقاشی بدون کروکی تا ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ریال

با گزارش پلیس فقط برای رینگ و لاستیک و موارد قطعات سرقتی خودرو

با کروکی پلیس بدون محدودیت می باشد.

جهت تمدید کارت طلایی باید به کجا مراجعه نمود؟

پاسخ: واحد فروش نمایندگی  ۳۳۵۶۵۱۴۸

 در صورت بروز تصادفات خودروهایی که دارای کارت طلایی می باشند، باید به چه طریق عمل نمود؟

پاسخ: با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و ثبت گردد.

در صورت بروز سرقت خودرو یا قطعات جانبی خودروهای دارای کارت طلایی بایستی به چه طریق عمل نمود؟

پاسخ: با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و ثبت گردد .

هزینه توقف خودرو چگونه پرداخت می گردد ؟

پاسخ: پس از اتمام تعمیرات ، سند توسط نمایندگی به دفتر مربوطه تحویل و پس از تایید مشتری میتواند با مراجعه به یکی از شعب بانک سپه با ارایه کارت ملی مبلغ را دریافت نمایند . (توجه فرمایید فقط هزینه به مالک قانونی پرداخت می گردد )

 هزینه حمل خودرو و سرنشینان خودرو چگونه پرداخت می گردد ؟

پاسخ: طی تماس با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ اطلاعات خودرو را اعلام نموده درصورتیکه امکان حمل توسط شرکت وجود نداشته باشد مشتری می تواند با دریافت دستورکار (حمل توسط مشتری ) خودرو را حمل نموده و سپس با ارایه فاکتور معتبر و کپی کارت شناسایی مالک  ، کپی کارت ماشین و شماره حساب مالک هزینه را طبق تعرفه دریافت کند ( هزینه به مالک قانونی تعلق می گیرد)جهت حمل سرنشینان نیز اطلاعات خودرو اعلام و دستورکار جهت حمل سرنشینان اخذ می گردد ، سپس با ارایه فاکتور معتبر و کپی کارت شناسایی مالک  ، کپی کارت ماشین و شماره حساب مالک هزینه را طبق تعرفه دریافت کند .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.