فروش اقساطی تویوتا پریوس ایرتویا برای تابستان ۹۶ + شرایط فروش

0

شرایط فروش تابستانه ایرتویا برای تویوتا پریوس

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2016/04/2016-Toyota-Prius-FD-111.jpg

شرکت ایرتویا در بخشنامه ای فروش جدید خود شرایط متنوعی را برای تویوتا پریوس اعلام کرده است. در این بخشنامه شاهد تخفیف نقدی جدید شرکت ایرتویا هستیم. ضمن آنکه ایرتویا برای خریداران تویوتا پریوس از پکیج جدید جهت سفرهای تابستانی استفاده کرده است.

در شرایط فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس تیپ C و تیپ۳ شاهد استفاده از پکیج هدیه نقدی جدیدی هستیم. در این پکیج مشتریانی که هر یک از تیپ های مذکور تویوتا پریوس را به صورت نقدی خریداری کنند از ۳.۵ میلیون تومان تخفیف و ۳ میلیون تومان کمک هزینه نقدی سفرهای تابستانی بهرمند می شوند. شایان ذکر است کمک هزینه ۳ میلیون تومانی سفرهای تابستانی که به صورت نقدی از مبلغ قابل پرداخت در زمان ثبت نام کسر می شود، برای اولین بار توسط شرکت ایرتویا مورد استفاده قرار گرفته است. با درنظر گرفتن این شرایط در فروش نقدی قیمت تمام شده تیپ C پریوس از ۱۵۶ میلیون تومان به ۱۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش پیدا می کند. همچنین این شرایط برای تیپ ۳ پریوس باعث شده تا قیمت این خودرو از ۱۶۲ میلیون تومان به ۱۵۵میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کند.

در شرایط اقساطی نیز خریداران می توانند از تسهیلات ۳۶ میلیون تومانی بدون کارمزد با بازپرداخت ۹ ماهه بهرمند شوند که در این روش خرید نیز مشتریان از ۳ میلیون تومان کمک هزینه نقدی جهت سفرهای تابستانی نیز بهرمند خواهند شد. این مبلغ از پیش پرداخت در زمان ثبت نام کسر می شود. همچنین تسهیلات ۷۲ میلیون تومانی با کارمزد ۱۸درصد و بازپرداخت ۱۸ ماهه نیز برای هر دو تیپ تویوتا پریوس در نظر گرفته شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از بخشنامه و شرایط فروش تابستانه اینجا کلیک کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.