سریعترین و زیباترین موتور سیکلت پالس RS 200 + تصاویر

0

معرفی موتورسیکلت پالس rs200

نگاهی کوتاه به مدل جدید پالس RS200

قیمت پالس ns 200 ،قیمت پالس ss200 ،دفترچه راهنمای پالس rs ،پالس ار اس ،نمایندگی پالس ،موتور سیکلت پالس ۲۲۰ جدید

آیا این مدل سریعترین پالس است یا خیر٬ در اینکه زیباترین است شکی نیست!

بعد از گشت و گذار متنوع در اینترنت و پیدا کردن عکس های مخفی از این موتورسیکلت٬ بالاخره باجاج از موتورسیکلت بسیار زیبای خود٬ پالس RS200 رونمایی کرد. نام این موتورسیکلت گفته شده بود که ۲۰۰SS است اما بنا به دلایل نامعلومی نام آن به RS200 تغییر کرد که به نظر میاد این کمپانی تمام پیش بینی های معرفی به بازار را انجام داده است.

نگاهی کوتاه به مدل جدید پولسار 200RS

کمپانی باجاج اعلام کرده که سریعترین پالس موجود این مدل است٬ پالس RS200 طوری طراحی شده که یک موتورسیکلت جمع و جور باشد. برخلاف موتورسیکلت های بسیار زیبا و کامل از جمله یاماها ٬YZF-R15 پالس RS200 حالت سواری جدی و پرخاشگر مثل موتورهای سوپراسپرت ندارد. حالت سواری این موتور مثل دیگر مدل های پالس سطح تقریبا بالایی دارد و برای استفاده روزمره و شهری مناسب است. موتور پالس RS200 از همان موتور ۲۰۰cc عادی مدل ۲۰۰ NS استفاده میکند. بهرحال٬ این موتور بنزینی است و ۲۴.۵ اسب بخار در ۹,۷۴۰rpm و ماکزیمم گشتاور ۱۹.۶ نیوتن بر متر در ۸۰۰۰ دور در دقیقه قدرت تولید میکند.

 برای اولین بار٬ شاهد سیستم ترمز ABS هم در کنار نوع غیر ABS هستیم. از لحاظ ظاهر٬ پالس RS200 جدی ترین و زیباترین موتورسیکلت تولید شده کمپانی است. درکل٬ در کلاس خودش طراحی جذابی دارد که نظر خیلی ها را به خودش جلب میکند.

نگاهی کوتاه به مدل جدید پولسار 200RS

باجاج پالس RS200 در دو رنگ زرد و قرمز موجود است و رقیب موتورهایی از قبیل یاماها YZF-R15 و هوندا CBR150R است که متاسفانه شاهد حضور این دو مدل در کشور عزیزمان نیستم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.