خودروی فوق امنیتی اوباما چه ویژگی‌ هایی دارد؟ + عکس

0

اخیرا تصاویری از ماشینی که باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا با آن رفت‌و‌آمد می‌کند در برخی رسانه‌های آمریکایی منتشر شده است و از این ماشین به عنوان مجهزترین و امن‌ترین ماشین روسای‌جمهور دنیا یاد شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، گفته شده بالغ بر ۳۰۰ هزار دلار هزینه صرف ساختن ماشین ضد گلوله و فوق امنیتی «باراک اوباما» شده است. دیواره بدنه اتومبیل «اوباما» کاملا ضد‌گلوله و مقاوم در برابر انفجار است.

برخی منابع حتی از وجود بانک خونی مطابق با گروه خونی رئیس‌جمهوری در داخل اتومبیل بنز نیر نوشته‌اند.

http://aftabnews.ir/files/fa/news/1394/2/14/32650_920.jpgخودروی اوباما خودروی زرهی مشخصات خودروی شخصی بارک اوباما ماشین افراد معروف خودرو سیاستمداران خودروهای ضدگلوله مجله ماشین لیموزن دونالد ترامپ خودروهای خاص

تا به حال کمتر راجع به شیشه‌های اتومبیل رئیس‌جمهور صحبت شده اما آنان هم با ترکیبی فوق پیشرفته و کاملا ایمن ساخته شده‌اند. لایه اولیه این شیشه خود به تنهایی می‌تواند مانع از نفوذ گلوله به داخل اتاقک شود.

در این خودرو ۲۰ سانتمی‌تر قطر دارد و به دلیل استفاده از آلیاژهای فلزی بسیار سنگین وزنی معادل در کابین هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ دارد.

 خودروی اوباما  خودروی زرهی  مشخصات خودروی شخصی  بارک اوباما  ماشین افراد معروف  خودرو سیاستمداران  خودروهای ضدگلوله  مجله ماشین  لیموزن دونالد ترامپ  خودروهای خاص

شیشه‌های این خودروی به گونه‌ای در آن جاسازی شده‌اند که تنها اوباما می‌تواند با فشردن دکمه مخصوص آنها را پایین و بالا ببرد.

در این خودرو به جز لپ‌تاپ و فناوری Wi-Fi از تلفن ماهواره‌ای و خط ارتباطی مستقیم با معاون رئیس‌جمهوری و پنتاگون نیز استفاده شده است. باک این خودرو نیز با استفاده از پوشش فومی بسیار مستحکمی پوشیده شده است تا درصورت برخورد بسیار شدید خودرو با موانع نیز منفجر نشود.

http://aftabnews.ir/files/fa/news/1394/2/14/32651_385.jpg
ماشین فوق امنیتی اوباما چه ویژگی‌هایی دارد؟ + تصاویر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.