واگذاری ۱۳۷ اتوبوس شهری به شهرداری اصفهان

0

واگذاری ۱۳۷ اتوبوس شهری به شهرداری اصفهان

 در آیینی با حضور استاندار سمنان و شهردار اصفهان ۱۳۷ اتوبوس شهری با استاندارد یورو ۴ تولیدی استان سمنان به شهرداری اصفهان واگذار شد.

محمدرضا خباز در این آیین با تقدیر از تولیدکنندگان شرکت عقاب‌افشان سمنان، از این شرکت به عنوان یک واحد پیشرو نام برد و افزود: بیش از ۸۳درصد از خودروهای ناوگان عمومی کشور از سوی این واحد تولیدی تامین می‌شود.

استاندار سمنان به کیفیت تولیدات این واحد اشاره و خاطرنشان کرد: تولیدات عقاب‌افشان سمنان دارای یورو ۴ بوده والودگی آنها صفر است.

خباز با اشاره به برخی مشکلات این واحد در سال‌های گذشته گفت: این واحد بزرگ تولیدی با وجود فراز و نشیب‌های فراوان همواره در امر تولید اتوبوس در کشور پیشگام بوده است و این جای تقدیر دارد.

اکبری راد مؤسس شرکت عقاب افشان به نقش برجام در تولید داخل اشاره و اظهار کرد: برخلاف ادعای برخی‌ها، برجام ثمرات زیادی برای کشور داشته است.

وی به بازار اشتغال در این واحد تولیدی در پیش و پس از برجام اشاره و تصریح کرد: حداقل یکی از فواید برجام اشتغال بیش از ۵۰۰نفر در شرکت عقاب افشان بوده است.

این تولیدکننده و کارآفرین سمنانی با بیان اینکه بعد از برجام خانوارهای زیادی مشغول به کار شدند گفت: بعد از برجام با ایجاد اشتغال پایدار و نشاط بیشتری در فضای کار و تولید روبرو بودیم.

وی با بیان اینکه هر که به اثراث برجام شک دارد سری به عقاب‌افشان بزند افزود: با توجه به ظرفیت‌های تولیدی این واحد صنعتی و حمایت‌های بی دریغ مسئولین و استاندار سمنان امسال برای تولید ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای تحویل به ناوگان شهری کشور برنامه‌ریزی شده است.

این فعال اقتصادی و عضو اتاق سمنان از برجام به عنوان یکی از دستاوردهای ماندگار دولت روحانی نام برد و خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با تلاش های خود و از جمله با توافق برجام زمینه رونق تولید و ورود دوباره جمهوری اسلامی ایران به بازارهای جهانی را گشود.

ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.