تفاوت های رنو سیمبل PE با SE و LE

0

تفاوت های رنو سیمبل PE با SE و LE

سیمبل le ،مشخصات فنی سیمبل ،تفاوت رنو سیمبل pe

رنو سیمبل را می توان به نوعی جایگزین رنو مگان در ایران دانست، یعد از توقف تولید و فروش خودرو رنو مگان در ایران به نوعی سیمبل جایگزین آن گردید. نخستین و مهم‌ترین خصوصیت سیمبل بدون شک نصب نشان رنو بر پیشانی آن است و به این ترتیب سیمبل از همان آغاز اعلام می‌کند یک خودرو اروپایی است و به این ترتیب جایگاه خود را از خودرو‌های چینی عرضه شده در بازار ایران جدا می‌کند. اروپایی‌ها تخصص بالایی در طراحی و ساخت خودرو‌های اقتصادی با ابعاد قابل قبول دارند و رنو نیز به‌عنوان یکی از پیشگامان خودروسازی در اروپا، دانش خود در این زمینه را در سیمبل به کار گرفته و به این ترتیب این خودرو با وجود آنکه ازنظر ابعاد ظاهری، خودرو بزرگی نیست، اما فضای داخلی قابل قبولی برای خانواده‌ها دارد.

رنو دانش بالایی در زمینه تولید موتور‌های کوچک با توان بالا و البته مصرف سوخت و استهلاک پایین دارد و حاصل این تجربیات را می‌توان در سیمبل دید. موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپه این خودرو می‌تواند ۱۰۵ اسب بخار قدرت تولید کند که برای موتوری با این حجم رقم قابل قبولی است. به‌علاوه گیربکس چهار سرعته باقابلیت تعویض دستی دنده‌ها (تیپ ترونیک)، یک گزینه ایده‌آل برای ترافیک شهر‌های ایران است که درعین‌حال می‌تواند خصوصیات یک رانندگی سریع را هم با تعویض دستی دنده‌ها به ارمغان بیاورد.

درنهایت نباید فراموش کرد با هزینه‌ای که برای خرید سیمبل می‌پردازید این روزها حتی امکان خرید یک هاچ‌بک وارداتی هم وجود ندارد و مهم‌تر آنکه با شرایط متنوع خرید اعتباری نگین خودرو و البته انعطاف شرایط فروش اعتباری آن بسته به خواست مشتری، به نظر می‌رسد سیمبل حتی می‌تواند جانشینی برای خودروهای داخل کشور نیز باشد.

اگر شما تصمیم به خرید رنو سیمبل گرفته باشید با مدلهای متنوع موجود در بازار برخورد خواهید کرد که تاحدودی باعث سردرگمی شما خواهد شد چرا که در وب سایت نگین خودرو نماینده رسمی محصولات رنو در ایران هم هیچگونه اشاره به اختلاف مدل های موجود در بازار نشده است.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/06/enault-Symbol-rear.jpg

در این مقاله تصمیم گرفته ایم که به تفاوت های این سه مدل از رنو سیمبل بپردازیم تا در هنگام خرید کمی از مشکلات شما مرتفع گردد.

در حال حاضر رنو سیمبل در بازارداخلی در سه مدل PE و SE و LE عرضه می گردد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی بوده که باعث وجه تمایز در قیمت آنها خواهد شد.

مشخصات فنی رنو سیمبل

رنو سیمبلPE

رنو سیمبل PE در پایین ترین تریم این خودرو قرار دارد و بعبارتی ارزانترین و ساده ترین سیمبل خواهد بود. البته باید یادآور شد سمیبل PE از داشتن امکاناتی نظیر کروز کنترل ،مانیتور بزرگ لمسی ،کنترل سیستم صوتی از روی فرمان ،شیشه های برقی عقب ،سنسور دنده عقب ،صندلیهای چرمی ،رینگ آلومینیومی و تهویه هوای اتوماتیک محروم است .قابل ذکر است نگین خودرو در آخرین شرایط پیش فروش خود در دی ماه ۹۵ بر روی این مدل صفحه نمایش لمسی همراه با نویگشین را بصورت هدیه ارائه می دهد.

رنو سیمبل SE

رنو سیمبل SE در حقیقت ،محصول میان قیمت این خودرو می باشد که فرق عمده آن با سیمبلPE برخوداری از جعبه دنده اتوماتیک چهار سرعته تیپ ترونیک می باشد . همچنین بدلیلی برخوداری از جعبه دنده اتوماتیک ،این مدل از کروز کنترل نیز بهرمند است. از دیگر امکانات این مدل می توان به ،شیشه های برقی عقب و سنسور دنده عقب اشاره کرد.

رنو سیمبل  LE

رنو سیمبل LE را می توان فول ترین نسخه سیمبل ها نامید . این خودرو علاوه بر برخودای از جعبه دنده اتوماتیک ،به تمامی امکانات موجود بر روی سیمبل نظیر صندلی چرمی ،صفحه نمایش لمس بزرگ ،سنسور عقب ،کروز کنترل ،رینگ آلومینیومی ،تهویه هوای اتوماتیک ،کلیه شیشه ها برقی ،تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان و آینه های برقی مجهز می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.