آل خلیفه مدیرعامل مک لارن شد!! +عکس

0

آل خلیفه مدیرعامل مک لارن شد!! +عکس

ران دنیس، با فروش تمامی سهام خود در مک لارن، به طور رسمی تمامی حدس و گمان‌ها در مورد بازگشت دوباره خود به مدیرعاملی مک لارن، شرکتی که وی یکی از موسسان آن بود را از بین برد.

 دنیس ۲۵ درصد سهام خود در گروه تکنولوژی مک لارن و ۱۱ درصد در خودروسازی مک لارن را به فروش رسانده است.

با پایان پروسه‌های اداری این فروش سهام، دنیس به صورت رسمی از سمت خود به عنوان مدیرعامل استعفا خواهد داد و این سمت را به شیخ محمد بن عیسی آل خلیفه، برادر پادشاه ظالم بحرین و رئیس شرکت هولدینگ ممتلکات واگذار خواهد کرد. این شیخ بحرینی تاکنون به عنوان رئیس کمیته اجرایی مک لارن فعالیت می‌کرده و اکنون به عنوان مدیرعامل فعالیت خواهد کرد.

این موضوع تاریخچه‌ای ۳۷ ساله بین ران دنیس و مک لارن را به پایان می‌رساند که از دسامبر ۱۹۸۰ شروع شد، زمانی که ران دنیس در پی مرگ بروس مک لارن تیم Project Four خود را با تیم مک لارن اینترنشنال ادغام کرد. در طی ۴ دهه گذشته، دنیس این تیم را در ۱۵۸ پیروزی در مسابقات گرن پری مختلف و ۱۷ قهرمانی جهان مدیریت کرده و شاخه‌های خودروسازی و فناوری کاربردی کمپانی را تأسیس کرده است و اکنون تمامی آن‌ها گروه مک لارن را تشکیل داده‌اند.

با این تغییرات در شرکت مک لارن، ران دنیس که اخیراً تولد هفتاد سالگی خود را جشن گرفته بود، به فعالیت خود به عنوان یک مشاور و کارآفرین ادامه خواهد داد. ولی اگر در آینده‌ای نزدیک او را دوباره در مسابقات اتومبیل رانی دیدید، تعجب نکنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.