علت خلاصی زیاد در دستگاه فرمان و سفتی فرمان سمند ،پراید ،۲۰۶ ،ال ۹۰

0

علت خلاصی زیاد در دستگاه فرمان و سفتی فرمان چیست ،تعمیرات تخصصی خودرو ،تعمیر دستگاه فرمان ،علت سفت شدن فرمان ،خراب شدن خودرو ، سفت شدن فرمان هیدرولیک سمند

هواگیری فرمان هیدرولیک ،صدا هنگام چرخاندن فرمان ،خرابی جعبه فرمان پراید ،تعمیر پمپ هیدرولیک فرمان ،سفت شدن فرمان پراید ،تعویض روغن هیدرولیک فرمان،قیمت پمپ هیدرولیک فرمان پژو ۴۰۵

مشکل خرابی فرمان

۱- خلاصی زیاد در دستگاه فرمان

دلایل ممکن

۱- لقی در دنده فرمان

۲- لقی در اهرم بندی

۳- خوردگی قطعات سگدست

۴- لقی یاتاقان چرخ (بلبرینگ ها )

راههای رفع مشکل

تنظیم مجدد فرمان – تعویض قطعات خورده شده

ایراد دوم سفتی فرمان

دلایل ممکن

۱- کم بودن یا نامساوی بودن فشار باد تایرها

۲- اصطکاک در جعبه فرمان

۳- اصطکاک در اهرم بندی

۴- اصطکاک در کینگ پین

۵- میزان نبودن فرمان (کستر – کمبر – تواین )

۶- دفرمه شدن شاسی

۷-ضعیف شدن فنرهای جلو

۸- صدای قیژ قیز فرمان

۹- پاره شدن تسمه هیدرولیک

۱۰ نشتی روغن و هدر رفتن روغن

۱۱-خراب شدن شیر فرمان

۱۲-خراب شدن پمپ هیدرولیک

چگونگی رفع مشکل

تنضیم باد تایرها – روغن کاری -تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورده شده – شاسی را میزان کنید – تعویض فنرها _تعویض تسمه هیدرولیک -تعمیر نشتی روغن -تعمیر یا تعویض شیر فرمان – تعمیر یا تعویض پمپ هیدرولیک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.