خروج خودرو تا حجم ۲۵۰۰ سی سی از کیش آزاد شد

0

خروج خودرو تا حجم ۲۵۰۰ سی سی از کیش آزاد شد ،آزاد شدن واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی ،واردات خودرو بالای ۲۵۰۰ سی سی در سال ۹۶ ،لیست خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی ،واردات خودرو بالای ۲۵۰۰ سی سی در سال ۹۵ ،ممنوعیت واردات خودرو بالای ۲۵۰۰ ،ایا واردات خودرو ازاد میشود ،آخرین اخبار تعرفه واردات خودرو ،ممنوعیت ثبت سفارش خودرو

مدیرکل گمرک جزیره کیش گفت: خروج خودرو از جزیره کیش از امروز(۲۱ تیرماه) به سرزمین اصلی به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام شد.
 مهدی اقبالی مقدم  در این زمینه گفت: پس از بررسی موضوع درخواست جمعی از ساکنان جزیره کیش مبنی بر لغو ممنوعیت قانون خروج موقت خودرو از کیش به سرزمین اصلی ، پیگیری ها و نامه نگاری های لازم توسط مسئولان منطقه و گمرک کیش با گمرک ایران انجام شد .
وی با تاکید بر اینکه خروج خودرو بر اساس روال سابق و طبق قانون انجام می گیرد اظهار کرد : طبق بخشنامه اعلام شده خروج خودروهای بالای دو هزار و ۵۰۰ سی سی از جزیره ممنوع است و تنها خودروهای با حجم موتور دو هزار و ۵۰۰ سی سی و پائین تر اجازه تردد خواهند داشت .
جمعی از ساکنان جزیره کیش در دو ماه اخیر از مسئولان منطقه و گمرک بندر جزیره کیش خواسته بودند تا قانون ممنوعیت خروج موقت خودرو از کیش لغو شود.
در ایام نوروز نیز این قانون به منظور رفاه حال ساکنان جزیره کیش به مدت حدود یکماه نیز لغو شده بود.
بر اساس بخشنامه مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران مورخ ۲۶ آبان‌ماه سال ۹۵ از گمرک های مناطق آزاد خواسته شده تا علاوه بر لغو دستورالعمل های قبلی در خصوص تردد خودروهای مناطق آزاد، از قبول هرگونه درخواست برای ورود موقت خودروهای مزبور به سرزمین اصلی خودداری کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.