قیمت و مشخصات برلیانس h330 و h320 پارس خودرو +عکس

0

قیمت برلیانس h330 مشخصات فنی برلیانس h330 ،معایب برلیانس h330 ،شرایط فروش برلیانس h330،برلیانس h330 اتوماتیک ،برلیانس v5 ،خودرو برلیانس h320 ،موتور برلیانس h330 ساخت کجاست

گرچه برخی خودروسازان از مشاهیر عالم نبوده و نامشان در کهکشان گیج‌کننده رقابت، کم‌فروغ است؛ اما از آن حد از درایت و آینده‌نگری برخوردارند که در ره رسیدن به مقصود، از بزرگانی مدد خواهند، که در قلل رفیع شهرت و اعتبار به سر می‌برند. یکی از گمنامان این عرصه هم برلیانس نام دارد که از دیار زردفامان روانه اقلیممان شده و بر آن است که با استعانت از ژرمن‌ها سوداهای بزرگی را عملی سازد. بی‌شک این صنعتگر شرقی از پیشینه ژرفی برخوردار نیست و همچون دیگر برادران خود جوان و جویای نام است؛ شاید به همین خاطر است که چشم به بازارهای شرق و غرب گیتی دوخته تا بلکه بختش را در آن‌ها بیازماید.

http://www.khodrobank.com/Gallery/20636_brilliance-h330-006.jpg

شرکت برلیانس در سال ۱۹۹۲ میلادی و توسط شخصی به نام یانگ رو بنیان نهاده شد؛ محل استقرارش نیز شهر شن یانگ چین می‌باشد. این مجموعه تا سال ۲۰۰۲ میلادی تنها به ساخت مینی‌بوس اشتغال داشت. در سال ۲۰۰۳ میلادی قراردادی بین این شرکت و کمپانی خودروسازی ب ام و امضاء شد که در پی آن مقرر گردید که تولید و فروش و پشتیبانی مدل‌های گوناگون ب ام و در سراسر خاک چین، به برلیانس واگذار شود. گرچه برخی از همتایان چینی برلیانس تمامی همت خویش را به این امر معطوف نمودند که وارد بازار آمریکا شوند، ولی برلیانس این ایده را از همان سال ۲۰۰۸ میلادی کنار نهاد و تنها به فروش مختصری به بازار اروپا اکتفا نمود، که البته آن‌هم در سال ۲۰۱۰ میلادی متوقف شد. در حال حاضر محصولات این شرکت به کشورهایی همچون روسیه، استرالیا، کره جنوبی، شیلی، کلمبیا، مصر، کویت و الجزایر و …. صادر می‌شوند.

http://www.khodrobank.com/Gallery/95732_brilliance-h330-018_0.jpg

در سال ۲۰۰۷ میلادی، این شرکت تصمیم گرفت که وارد بازار اروپا شود، به همین لحاظ سدان نسبتاً بزرگ BS6 را روانه این قاره نمود. از جمله ممالکی هم که این خودرو به آن صادر شد، کشور بلژیک بود. اما عرضه این مدل شکست سنگینی را برای برلیانس به همراه داشت! بی‌شک در این مورد، آیتم ایمنی نقش اصلی را ایفاء نمود. ماجرا از آنجا آغاز شد که خودروی مذکور در انستیتو ایمنی ADAC آلمان نمایش ضعیفی را از خود بروز داد و بدتر از آن، در موسسه ایمنی EURONCAP تنها یک ستاره را کسب نمود. این موارد موجب شد که صدها تن از خریداران اروپایی این خودرو، سفارش خریدشان را معلق نمایند. برای جبران این ضعف‌ها، برلیانس این خودرو را از نو طراحی نمود و ۶۰ بخش اصلی آن را کاملاً تغییر داد. پیامد این تغییرات هم کسب سه ستاره از انستیتو ایمنی LDIADA اسپانیا و نیز کسب همین تعداد ستاره از موسسه EURONCAP بود. با این وجود، بهای این مدل به طور قابل‌ملاحظه‌ای بالا رفته بود و از طرفی نیز شرکت واردکننده آن در سال ۲۰۰۹ میلادی ورشکسته بود، به همین خاطر برلیانس سعی کرد که کار فروش این مدل را به‌تنهایی به‌پیش ببرد؛ ولی به دلیل افزایش قیمت و نیز بی‌میلی بازار اروپا نسبت به آن – به خاطر شکست کاملاً علنی آن در تست تصادف – برلیانس را وادار کرد که بازار اروپا را ترک نموده و در آوریل سال ۲۰۱۰ میلادی صادراتش را به این قاره خاتمه دهد.

برای نخستین بار در آوریل سال ۲۰۱۳ میلادی، برلیانس H330 در نمایشگاه خودروی پکن به نمایش درآمد. بدنه آن که از ترکیب نسبتاً مدرنی بهره می‌برد، توسط موسسه پنین فارینا ایتالیا تکوین یافته است. این مدل نمونه فیس لیفت شده خودروی JUNJIE FSV می‌باشد. شاید برلیانس از معدود خودروسازان چینی باشد که در راستای هویت بخشی به محصولاتش و نیز ایجاد کاراکتری خاص، قسمت جلوی این خودرو را مشابه با سدان H530 و کراس‌اوور V5 طراحی نمود. علیرغم اینکه خودروی مذکور پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای نسبت به سلف خویش داشته ولی برخی از رسانه‌های چینی طراحی قسمت پشت آن را نامتناسب ارزیابی نموده و ابعاد بکار رفته در این بخش را بزرگ دانستند و نیز خطوط به کار رفته در این قسمت را هم پوششی برای کمرنگ نمودن این نقیصه دانستند.

http://www.saipacorp.com/public/41646D696E6973747261746F72Images/Products/All/parskhodro/H%20330/4.jpg
معایب برلیانس H330 (کلام دوستانه): ۱- سوئیچ ماشین : توی سال ۲۰۱۵ میلادی که حتی روی ارزون ترین و بی کیفیت ترین ماشین مونتاز ایران مثل پراید و ام وی ام ۱۱۰,قفل مرکزی و امکانی مثل بالابر شیشه ماشین بعد از قفل کردن ماشین, یک امکان فوق ساده و پیش افتاده اس.و زمانی که الان ماشین ها روی تکنولوژی کی لس مانور میدن.شما با ماشین ۴۷ میلیونی تون,باید تا دمه ماشین بری و تازه سوئیچتو در بیاری بکنی توی قفل,بچرخونی,تا درب ماشین باز شه.واقعا تاسف برانگیزه  ۲- فرش کف ماشین : خوب یکی نیست بگه آخه عزیزه من,مگه فرش کف ماشین آپشنه که برشداشتین؟؟مگه میشه ماشین بدون فرش ۳-آینه بغل های دستی:نمیدونم از برداشتن امکان تنظیم برقیه آینه ها,راجع به مردم چی فکر میکن.. ۴- ترمز های عقب کاسه ای : ۴۷ میلیون پول ماشین و ترمز عقب کاسه ای مثل پراید ۵-مه شکن جلو : خیلی حس بدی به آدم دست میده از این که جای مه شکن داشته باشه و نزاشته باشن واسش. ۶- ضبط و پخش بی هیجان: دیسپلی ضبطی که روی پراید میزارن از این بهتره..این فقط ساعتو نشون میده..اونم ساده ی ساده.. ۷- تیز بودن لبه های قاب دور ضبط و تهویه: همون قابی که توی عکس به صورت نقره ای است..وقتی پاتو تکیه میدی بهش که مثلا استراحت کنه پات,متوجه تیز بودن و درد اون ناحیه از پا میشی..واسه من قابل کنار اومدن نیست..باید یک فکری به حالش بکنم

به لحاظ ایمنی نیز این خودرو مجهز به ۲ کیسه هوای ایمنی به صورت استاندارد می‌باشد، که در صورت سفارش، امکان نصب کیسه‌های جانبی نیز در آن وجود دارد. علاوه بر این‌ها، خودروی فوق به سیستم‌های ABS و EBD نیز مجهز است که منبع هر دوی این سامانه‌ها شرکت AG CONTIENTAL آلمان می‌باشد. بنا به ادعای وب‌سایت شرکت، ترمزهای این مدل قادرند که در مسافتی معادل ۴۰٫۲ متر، سرعت این خودرو را از ۱۰۰ کیلومتر به صفر برسانند.

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1395/2/11/579115_551.jpg
در کابین این خودرو نیز تغییرات درخوری نسبت به مدل FSV صورت پذیرفته و از متریال به‌مراتب بهتر و نیز تجهیزات بیشتری استفاده شده است. همچنین برلیانس مدعیست که برای کاهش هر چه بیشتر صدا و لرزش در کابین، آن را تا حد زیادی از محیط خارجی ایزوله نموده است. کنسول میانی آن نیز کاملاً تغییر یافته و کارآمدتر شده است. البته برخی از منابع از جنس فرمان این خودرو ایراد گرفته و آن را ارزان‌قیمت ارزیابی نمودند و همچنین اندازه دکمه به کار رفته در LEVER جعبه‌دنده اتوماتیکش را نیز بسیار بزرگ و خاص خودروهای سنگین دانستند.

http://digiato.com/wp-content/uploads/2015/12/BR-17.jpg

پیشرانه‌های مورد استفاده در هر دو خودرو H320 و H330 مشابه یکدیگر می‌باشد. این موتور ۴ سیلندر خطی و با حجمی معادل ۱٫۵ لیتر می‌باشد؛ توان آن معادل ۱۰۵ اسب بخار و خروجی گشتاوری آن نیز برابر با ۱۴۳ نیوتن متر است. به لحاظ سیستم انتقال قدرت هم هر دو خودرو از یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک بهره می‌برند

مشخصات خودرو H330 مشخصات برلیانس قیمت خودرو H330 قیمت خودرو H320 خودرو برلیانس

دومین خودرویی که به آن می‌پردازیم خودروی هاچ بک H320 می‌باشد. این مدل از ساختار فنی مشابه ای با نمونه H330 برخوردار است. مدل مذکور نمونه فیس لیفت شده خودروی JUNJIE FRV می‌باشد. طراحی این خودرو نیز همچون سدان H330 توسط موسسه پنین فارینا ایتالیا صورت پذیرفته است. برخی از رسانه‌های چینی طرح این خودرو را الهام گرفته از نسل پیشین ب ام و سری یک می‌دانند و تغییرات صورت گرفته در نمای جلو این خودرو را خوب و مناسب ارزیابی می‌کنند. در کل طرح بدنه آن از پویایی و دینامیک خاصی برخوردار است که کمتر در خودروهای چینی مشاهده می‌شود

به لحاظ ایمنی نیز این خودرو مجهز به ۲ کیسه هوای ایمنی به صورت استاندارد می‌باشد. علاوه بر آن، از سیستم‌های همچون ABS و EBD نیز بهره می‌برد. همچنین بنا بر ادعای وب‌سایت شرکت برلیانس، مسافت ترمزگیری در آن از سرعت ۱۰۰ کیلومتر به صفر معادل ۳۹٫۱ متر است.
مشخصات خودرو H330 مشخصات برلیانس قیمت خودرو H330 قیمت خودرو H320 خودرو برلیانس
کابین این خودرو نیز همچون مدل H330 کاملاً ساده و کاربردی طراحی شده است و نسبت به نمونه پیشین خود کاملاً ارتقاء یافته و مواد مرغوب‌تری و مناسب‌تری هم در آن به کار رفته است. علاوه بر این، به کاهش صدا و نیز ایزولاسیون هم توجه خاصی مبذول شده است. گرچه در این مورد خاص راه درازی را در پیش دارد تا بلکه همسنگ همتایان غربی، ژاپنی و کره‌ای خود گردد.
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/02/Brilliance-H230-2014-Test-Drive-engine.jpg
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.