فروش اقساطی کیا سراتو ۲۰۱۷ از سوی اطلس خودرو + قیمت و شرایط فروش

0

شرایط فروش نقدی و اقساطی کیا سراتو ۲۰۱۷ از سوی اطلس خودرو اعلام شد ،سراتو ۲۰۱۷ قیمت ،فروش سراتو ۲۰۱۷  ،قیمت سراتو ۲۰۱۷ ،سراتو ۲۰۱۷ سایپا ،قیمت کیا سراتو ۲۰۱۷

اطلس خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی کیا سراتو ۲۰۱۷ را اعلام کرد.

شرکت اطلس خودرو، تنها نماینده رسمی شرکت کیاموتورز در ایران ، شرایط فروش ویژه خودرو سراتو مدل ۲۰۱۷  را به اطلاع هموطنان عزیز می رساند، این خودرو، با تحویل ۳۰ روزه و با قیمت مصوب ۱۳۴میلیون تومان قیمت گذاری شده است که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مجموعا به قیمت ۱۴۵.۰۷۷.۶۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

همچنین در شرایط فروش  اعتباری در زمان ثبت نام ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت خواهد شد. الباقی مبلغ طی اقساط ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه دریافت خواهد شد. در شرایط اقساطی ۲۴ ماهه مبلغ هر قسط ۳.۴۹۵.۸۰۰ تومان بوده  و قیمت نهایی خودرو به ۱۶۶.۷۴۵.۳۰۱ تومان می‌رسد. شایان ذکر است این خودرو  علاوه بر برخورداری از گارانتی به مدت ۲ سال و یا ۴۰ هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) دارای کارت پشتیبان بوده که خدمات این شرکت به مشتریان خود را مطابق ضوابط کارت پشتیبان تا ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) قابل تمدید خواهد نمود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره ۴۸۶۴۴۴۴۴ داخلی شماره ۲ تماس حاصل نمایند و یا به صورت حضوری به یکی از عاملیت های رسمی این شرکت در سراسر کشور، مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.