تفاوت رنو سیمبل le ، se و pe + قیمت و شرایط فروش

0

تفاوت های رنو سیمبل PE با SE و LE  ،مقایسه رنو سیمبل با سراتو ،تفاوت رنو داستر pe و se ،تفاوت رنو سیمبل pe ،قیمت رنو سیمبلle

تفاوت های رنو سیمبل PE با SE و LE رنو سیمبلPE
رنو سیمبلPE
رنو سیمبل PE در پایین ترین تریم این خودرو قرار دارد و بعبارتی ارزانترین و ساده ترین سیمبل خواهد بود.
البته باید یادآور شد سمیبل PE از داشتن امکاناتی نظیر کروز کنترل ،مانیتور بزرگ لمسی ،کنترل سیستم صوتی از روی فرمان ،شیشه های برقی عقب ،سنسور دنده عقب ،صندلیهای چرمی ،رینگ آلومینیومی و تهویه هوای اتوماتیک محروم است .
قابل ذکر است نگین خودرو در آخرین شرایط پیش فروش خود در دی ماه ۹۵ بر روی این مدل صفحه نمایش لمسی همراه با نویگشین را بصورت هدیه ارائه می دهد.
رنو سیمبل SE
رنو سیمبل SE در حقیقت ،محصول میان قیمت این خودرو می باشد که فرق عمده آن با سیمبلPE برخوداری از جعبه دنده اتوماتیک چهار سرعته تیپ ترونیک می باشد . همچنین بدلیلی برخوداری از جعبه دنده اتوماتیک ،این مدل از کروز کنترل نیز بهرمند است. از دیگر امکانات این مدل می توان به ،شیشه های برقی عقب و سنسور دنده عقب اشاره کرد. رنو سیمبل LE رنو سیمبل LE را می توان فول ترین نسخه سیمبل ها نامید . این خودرو علاوه بر برخودای از جعبه دنده اتوماتیک ،به تمامی امکانات موجود بر روی سیمبل نظیر صندلی چرمی ،صفحه نمایش لمس بزرگ ،سنسور عقب ،کروز کنترل ،رینگ آلومینیومی ،تهویه هوای اتوماتیک ،کلیه شیشه ها برقی ،تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان و آینه های برقی مجهز می باشد.
قیمت انواع رنو سیمبل
رنو سیمبل مدل ۲۰۱۶ PE با قیمت ۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به همراه مانیتور و نویگیشن آماده فروش است و در صورت خرید اقساطی شما می توانید با ۳ پیش پرداخت ۲۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون تومان این خودروی راحت و با کیفیت را خریداری کنید. اما نگین خودرویی ها سیمبل ۲۰۱۶ SE را نیز با قیمت ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه کرده اند که علاقمندان می توانند با دو مدل پیش پرداخت ۳۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند. جدیدترین مدل سیمبل LE مربوط به سال ۲۰۱۷ به مبلغ ۸۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و علاقمندان در صورت تمایل می توانند با دریافت ۴۰ میلیون تسعیلات ارزان قیمت و پیش پرداخت ۴۸ میلیون و ۳۰۰، ۳۰ میلیون و ۱۸ میلیون تومان نسبت به خرید این خودروی زیبا اقدام نمایند

http://www.finds.ir/my/post/postimg/finds-14920021893.jpg
مدل خودرو :
رنو سیمبل فول آپشن ۲۰۱۷

مشخصات موتور و گیربکس :
۴ سیلندر – ۱۶۰۰ سی سی – اتوماتیک ۴ سرعته تیپ ترونیک – ۱۰۵ اسب بخار

امکانات ویژه :
کیسه ایمنی هوا راننده و سرنشین جلو – تنظیم کننده عمودی صندلی راننده – برف پاک کن تناوبی – گل پخش کن – آیینه‌های بغل برقی – فرمان هیدرولیک/ بشکن/ تلسکوپی – ریموت کنترل – گرم کن شیشه عقب تایمردار – آیینه های بغل و دستگیره درب‌ها همرنگ بدنه – کروز کنترل – صفحه نمایش اطلاعات – صفحه نمایش دمای بیرون – رینگ آلومینیومی – چراغ مه شکن جلو – سنسور عقب – ترمز جلو دیسکی خنک شونده – ترمز عقب کاسه‌ای

رینگ و لاستیک :
رینگ آلومینیومی ۱۵ – ۱۸۵/۶۵R15 / وزن خودرو ۱۰۸۱ کیلوگرم

مشخصات فنی رنو سیمبل

دل فعلی رنو سمبل (SYMBOL)، سومین نسل از این خودروست. این سدان فرانسوی تبار برای نخستین بار در سال ۱۹۹۹ میلادی و در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در شهر استانبول ترکیه رونمایی شد، در آن هنگام این خودرو نمونه سدان مدل محبوب کلیو (CLIO)، به شمار می‌آمد. نسل فعلی آن نیز در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شد و این عمل هم دگربار، در همان شهر استانبول صورت پذیرفت. این امر از آنجایی نشأت می‌گیرد که ترکیه بازاری استراتژیک برای رنو محسوب شده و یکی از پایگاه‌های مهم تولیدی و صادراتی آن به شمار می‌آید. از طرفی دیگر، این خودرو نمونه ری‌بج (REBADGE) شده نسل دوم داچیا لوگان هم می‌باشد و هم‌اکنون نیز مهم‌ترین کشورهای تولیدکننده آن برزیل، ترکیه و رومانی هستند. در حال حاضر، این خودرو در شمال آفریقا و آمریکای جنوبی به نام رنو لوگان فروخته می‌شود.
یکی از ویژگی‌های چشمگیر این خودرو، وفور تجهیزات متعدد رفاهی و ایمنی در کابین آن است، امری که در یک خودروی اقتصادی – که از بهایی کمتر از ۱۲ هزار دلار سود می‌برد – تااندازه‌ای بعید و حیرت‌انگیز است؛ فقط کافی است که نگاهی به لیست آپشن های موجود در کابین آن بیندازیم تا به خلاقیت و تبحر رنو دراین‌باره آفرین گوییم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.