آتش سوزی گسترده ۲ انبار لوازم خودرو در میدان بهارستان

0

آتش سوزی گسترده ۲ انبار لوازم خودرو در میدان بهارستان ،حوادث تهران بزرگ ،حوادث تهران دیروز ،حوادث اپارات ،حوادث جدید تبریز ،حوادث رانندگی ؛آتش سوزی در انبار لوازم یدکی خودرو تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی گسترده ۲ انبار لوازم خودرو در میدان بهارستان خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آتش سوزی گسترده در یک انبار لوازم تزئینی خودرو در میدان بهارستان اظهار داشت: حادثه در ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز(دوشنبه ۲۶ تیرماه) در میدان بهارستان، کوچه نظامیه اعلام و ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه چند دستگاه تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه ۲ باب ساختمان ۳ و ۴ طبقه قدیمی کنار یکدیگر بود که تمام واحدهای آن ها به انبار نگهداری لوازم تزئینی خودرو مانند روکش صندلی خودرو و غیره تبدیل شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در حیاط یکی از ساختمان ها که انباری به وسعت ۱۵۰ متر با شیروانی پلاستیکی داشت دچار آتش سوزی شد.

ملکی در ادامه تصریح کرد: زمانی که آتش نشان‌ها در محل حادثه حاضر شدند هر دو ساختمان به طور کامل در آتش می‌سوخت و دود و شعله آتش بسیاری از ساختمان ها خارج می شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی سریعا نسبت اطفای آتش اقدام کرده و از سرایت شعله های آتش به اطراف جلوگیری کردندو در نهایت آتش را خاموش کردند.

ملکی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به شهروندان آسیب وارد نشده و تنها ۲  آتش نشان دچار دود گرفتگی شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1395/5/11/941136_479.jpg

مصدومیت ۲ آتش نشان در حادثه آتش سوزی انبار لوازم خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.